Fostul arhitect sef al Primariei Galati, bagat la racoare


Iona Banas a fost arhitect sef al Primariei Galati pina cind a cam  fost prins cu mita in sac acum citva timp de procurorii anticoruptie galateni. Desi initial nu a fost arestat, cererea procurorilor fiind respinsa de magistratii galateni care au judecat cauza, lui Ion Banas i s a infundat. Si asta pentru ca nu ar fi respectat anumite conditii impuse, cum ar fi cea care ii interzicea sa ia legatura ca anumite persoane . De data aceasta solicitarea procurorilor a fost admnisa de Curtea de Apel Galati, care a decis arestarea acestuia pe o perioada de 29 de zile. Practic magistratii au respins recursul facut de avocatii lui Banas impotriva sentintei date de instanta inferioara  instanta care decisese si ea acekasi lucru, adica arestarea lui. Acum sunt ferm convinsa ca avocatii lui Banas vor continua demersurile de scoatere  de dupa gratii , pentru ca niste cai de atac mai exista. Acum sunt tare curioasa cum se va termina toata aceasta tarasenie lewgata de Ion Banas, cel care a fost prins in timp ce i se lipeau niste bancnote de miini si care binainteles ca a pledat ca ar fi nevinovat. Acum mai lipseste sa mai aud vesnica placa pe care o tot aud de la majoritatea celor care sunt chemati sa dea cu subsemnatul, si anume ca sunt victime politice si ca de vina este bineinteles cine altcineva decit “ dictatorul “ Basescu .Magda CONDOS

2 thoughts on “Fostul arhitect sef al Primariei Galati, bagat la racoare

  1. “Draga mea” “jurnalista”,sunt Fabiana Banas,fiica arhitectului Banas.Tin sa te anunt in primul si in primul rand ca tatal meu are o
    facultate in Bucuresti respectiv facultatea “Ion Mincu” si bineinteles o diploma pe care nu o obtine oricine.Asta evident,fata de tine care ai cam uitat regulile gramaticii din cate observ si nu in ultimul rand ce facultate ai? Jurnalism? Pardon,limba ta romana a ruginit. Mi se pare sub orice critica sa scrii niste aberatii de genul fiind “jurnalist”.Ai stat langa tata sa vezi daca i s-au lipit bani de maini? Ai vazut vreun sac de bani? NU,asa credeam si eu. Eu nu fac pregatire nici la matematica,nici la romana decat cu tatal meu care este o…somitate.Asa ca te rog sa iti revizuiesti “cariera” si “potentialul “ca sunt sub orice critica. Eu in acest oras iti pot arata multe cladiri importante,case etc proiectate de tatal meu ( un om respectat) ,tu te poti lauda cu ceva?NU.NIMIC. Auzi vesnica placa? Victime a lui Basescu,nu prea esti iesita in lume,dar nu toti putem sa fim evoluati asta e!Unii sunt in stadiul de grota,acel stadiu in care nu cunosti o persoana,deloc, ba mai mult arunci cu noroi in ea cu toate ca iti este infinit superioara.Pacat.
    P.S.-te sfatuiesc,pe viitor cand mai scrii un articol,citeste-l de 10 ori ca sa iti poti corecta singura greselile de ortografie,nu de alta dar iti faci breasla de rusine.Sunt un copil de 13 ani dar mi-a fost foarte usor sa iti depistez greselile.Abia acum am citit acest articol.

Leave a comment