Ce lucruri traznite mai cumpara Primaria Pe ce naiba se mai duc banii ?


Azi m am uitat in fuga pe lista achizitiilor publice facute de Primaria Galati in cursul acestui an. Si lucrul cel mai caraghios care mi a atras atentia in ceea ce priveste cumparaturile facute de Primaria lui Dumitru Nicolae au fost cumpararea a nu mai putin de 5000 de bucati de masti faciale, de la firma Bionatura SRL Galati, pentru care trebuie platita suma de 1950 de lei . Ca un mic amanunt , in docvumentul care mi a fost pus la dispozitie atit mie cit si altor colegi de ai mei interesati de ceea ce mai cumpara municipalitatea anul acesta de catre consilierul local PDL Viorel Trif se precizeaza la capitolul observatii ca este din catalogul SEAP , adica din Sistemul de Achizitii pein Sistemul Electronic. Acum sa ma impuste cineva dar tot nu mi am putut da seama la ce naiba sunt bune pentru activitatea Primariei atitea mii de bucati de masti faciale , care sunt de obicei folosite de doamne pentru ingrijirea tenului. Poate vreun reprezentant al Primariei va reusi sa explice ce e cu mastile astea si care este rostul folosirii lor in buna desfasurare a activitatii Primariei . Eu, oricit m am chinuit nu am gasit nici un raspuns. Magda CONDOS

1 thought on “Ce lucruri traznite mai cumpara Primaria Pe ce naiba se mai duc banii ?

  1. Eu zic sa ia si niste prezervative . Halal Primarie dar bine va fac pt ca i ati votat si nu va saturati sa faceti aceeasi greseala desi vedeti naibii ca nu fac nimic pt noi! Deci traiasca Nicolae, PSD sila mai mare!

Leave a comment