Ajutati un copil sa mearga in tabara!


In perioada 1 iulie – 31 august 2016, Fundatia Inima de Copil desfasoara campania  de strangere de fonduri prin SMS la 8837 – Ajuta un copil sa mearga in tabara! Impreuna construim amintiri de neuitat! pentru ca si copiii mai putin norocosi sa poata ajunge in tabara, Unul dintre cele mai dragi programe ale organizatiei destinate copiilor in dificultate si tinerilor cu dizabilitati este cel de tabere organizate anual, din 1997, la mare si la munte. Taberele sunt destinate copiilor provenind din familii cu multe si dificile probleme materiale, copii cu dizabilitati si copii cu rezultate scolare deosebite din programul „Un sat, un copil! ”, toti fiind dintre copiii sustinuti in programele Fundatiei Inima de Copil”\.Acesti copii care lupta in fiecare zi pentru a depasi provocarile din viata lor, merita sa le fie oferita o raza de fericire si sa le fie implinite visele!, afirma reprezentantii organizatiei.Taberele de vara sunt o experienta extraordinara indelung asteptata de copii! Anul acesta 80 de copii din programele organizatiei vor merge in tabere la munte, in 5 serii, in perioada 6 iulie – 5 august. Cu ajutorul campaniei de donatii prin SMS la numarul 8837 si al tuturor celor care se alatura cauzei, ei isi vor construi amintiri la fel ca ceilalti copii. Amintiri pe care ar trebui sa le aiba orice copil!, mai sustin reprezentantii fundatiei

Bugetul necesar acoperirii costurilor integrale ale programului va fi asigurat cu ajutorul donatorilor individuali ai campaniei SMS si al sponsorilor.Programul este un prilej unic de a deschide timp de cate o saptamana universul copiilor catre locuri si activitati nesperate si extraordinare: munte, excursii, jocuri si multa veselie, pictura, povesti, paturi calde si mancare extraordinar de buna. Voluntari, personal, uneori membrii ai familiilor copiilor, sponsori si donatori fac toate aceste lucruri posibile.„Mai e putin si vine vacanta … ar fi pentru prima data cand as merge la munte. Si as vrea sa ma plimb prin padure, sa culeg flori, sa vad o cascada si sa ma tavalesc pe iarba. O sa ma bucur de lucrurile noi pe care o sa le vad. ”Andreea, 12 ani
„Mi-ar placea tare mult in tabara, m-as bucura de toate lucrurile pe care le-am face pentru ca nuam mai fost niciodata la munte.” Adina, 10 ani
„Eu nu am mai fost in tabara. Imi doresc sa fie la fel de distractiv cum povestesc ceilalti copii.” Mihai, 8 ani
„Mi-ar placea tare mult in tabara, m-as bucura de ce putem face pentru ca eu nu am mai fost niciodata la munte.” Andreea, 8 ani
„Anul trecut am vazut pentru pentru prima oara marea, m-am jucat in nisip si am cules scoici. Nu va imaginati cat ma bucur ca am reusit sa merg si anul acesta. Am invatat cat am putut de bine … Nu am mai iesit din sat pana atunci intr-o excursie. ” Alina, 10 ani
„Mi-a placut culoarea cerului la mare. Am auzit alti copii mai mari care povesteau cum e vara la mare si imi doream si eu sa merg. Acum 2 ani am invatat sa inot si sa construiesc castele de nisip. Nu am sa uit niciodata valurile si sunetul lor … ” Matei, 12 ani
„La finalul zilelor de tabara care au fost pline de bucurie si joaca, cel mai mult mi-a placut ca dormeam intr-un pat … moale, alaturi de sora mea.” Eliza, 11 ani
„Cel mai mult mi-a placut in parcul de distractii. Cred ca as putea trai acolo!” Alex, 10  ani

Ajuta un copil sa mearga in tabara! Impreuna construim amintiri de neuitat!
Trimite SMS la 8837 si doneaza 2 euro!
mpnaia poate fi sustinuta si prin donatii direct in conturile:
Cont Lei RO98RNCB0141032886400001
Cont Euro RO17RNCB0141032886400004
CIF 9076002
Cod SWIFT: RNCBROBU
BCR Sucursala Galati, Strada Brailei, nr. 35, Galati, Romania

Leave a Reply

