Centru pentru reclamaţii infiintat de Transurb


 

Incepând cu data de 15 iulie 2016, Transurb  va pune la dispoziţie  un centru de Informare prin intermediul căruia călătorii vor putea avea acces la informaţii referitoare la traseele deservite de societatea de transport în comun, graficele de circulaţie, tipurile de bilete şi abonamente pe care vi le punem la dispoziţie prin reţeaua noastră de cabine .
Centrul de Informare va fi amplasat în zona Tribunalului, la intersecţia străzilor Brăilei cu Pre­lun­gi­rea Coşbuc având programul de funcţionare zilnic între orele 5:00 şi 23:00.
Călătorii vor avea, deasemenea posibilitatea de a contacta operatorii Centrului de Informare şi la numărul de telefon: 0721.111.602. In acest fel, aşa cum a precizat directorul general al Transurb , Genica Totolici,genicatotolici in cadrul ultimei conferinţe de presă  organizate recent, societatea continuă îmbunatăţirea serviciilor oferite călătorilor , măsurile gîndite în acest scop fiind mai multe , unele vizînd asigurarea unor condiţii bune de transport, şi aici ne referim de exemplu  la decuperarea geamurilor pentru ca gălăţenii să nu sufere de cald, deoarece autobuzele aduse din Olanda nu sunt prevazute cu instalaţii de aer condiţionat din cauza faptului că in Olanda, datorită temperaturilor care nu sunt foarte mari, nu se impune dotarea mijloacelor de transport cu aer condiţionat. M. C.

Advertisements

22 thoughts on “Centru pentru reclamaţii infiintat de Transurb

  1. Buna ziua! Este imposibil asa ceva sa aștepți jumătate de ora un autobuz, intarziem la munca ,la scoala etc…faceti ceva in cazul asta, toata lumea tipa in autobuz dar nimeni nu ia atitudine. Traseul 28 …un traseu ordinar in afara faptului ca asteptam 3 ore vine full ,da pe afara nu avem loc, platim pentru transport nu e normal asa ceva. Suplimentati nuarul de autobuze in orele da varf, vorbiti cu primaria numai stati degeaba!!!!

  2. Buna ziua,Suntem angajati Damen Galati si venim cu rugamintea sa revizuiti programul traseu 24 deoarece noi terminam programul la16, 30 si suntem nevoiti sa stam in stie pana la 16, 50 avem abonamente si nu este normal sa asteptam in frig atata timp.De ce 10circula bine si 24 groaznic.Pierdem 2 ore pe drum si nu intelegrm explicatia.

  3. Dupa ce a-ti scos din cercuit maxi-taxi ,acum va mai bate-ti joc si de calatori .De exemplu traseul 11 este de rahat dimineata la prima ora ,ajunge in statia din 39 pe la5 si 12 min merge de parca
    duce ceva la groapa ,si ajunge in Piata centrala pe la5.40.DOMNILOR nu putem intarzia la nesfarsit la serviciu (sunte f multe pers care mergem in acea zona)face-ti ceva ori bagati traseul 44 mai dimineata ori traseul 11.Asumati-va responsabilitatea pe care a-ti luat-o scotand maxi -taxi.

  4. In seara aceasta mi-am facut un abonament pe un traseu de autobuz la ghiseul de abonamente din CENTRU. Doamna de la abonamente din centru desi avea clienti vorbea in aceleasi timp povesti la telefon.. Din greseala mi-a trecut alta data pe abonament nu data ceruta de mine. Am solicitat modificarea datei la care doamna respectiva a inceput sa faca tot felul de modficari cu pixul incat era aproape imposibil de descifrat ce data este.Am rugat-o sa-mi schimbe hartia de abonament cu una noua pentru ca nu este clara data si asa cum este mentionat si pe spatele abonamentul orice modificare, stergere sau adaugare atrage dupa sine amendarea posesorului. Doamna respectiva pur si simplu mi-a aruncat abonamentul pe tejghea si mi-a zis pe un ton *hai pleaca de aici ca nu-ti schimb nimic*. Acum am platit si 40 de RON PE ABONAMENT SI RISC SA IAU SI AMENDA PT CA DATELE MENTIONATE NU SUNT CLARE. Am pierdut mai mult de 20 de minute la ghiseu in incercarea de avea un abonament cu date clare dar NIMIC.O atitudine care lasa de dorit.

  5. Doamna director de la trabsurb ce tot schimbați traseele debea ne am obisnut cu ele și iar le ați schimbat Mi se părea normal să anunțați sau să tăiați traseul de pe placa din statie.Este vorba despre autobuzul 26 o lua prin spatele spitalului de boli infecțioase si făcea stație la fostul depou si era foarte bine pentru noi cei care nu avem masini, acum o ia prin fata spitalului si mai face stație tocmai la galmopan.Va rog poate lăsați traseul cum a fost .Va mulțumesc

  6. Doamna director de la trabsurb ce tot schimbați traseele debea ne am obisnut cu ele și iar le ați schimbat Mi se părea normal să anunțați sau să tăiați traseul de pe placa din statie.Este vorba despre autobuzul 26 o lua prin spatele spitalului de boli infecțioase si făcea stație la fostul depou si era foarte bine pentru noi cei care nu avem masini, acum o ia prin fata spitalului si mai face stație tocmai la galmopan.Va rog poate lăsați traseul cum a fost .Va mulțumesc

  7. In data de 30 ianuarie 2017 am astepta tramvaiul nr. 7 13 minute peste timpul preconizat. Din pacate si in luna decembrie in acelasi iterval orar 16:20 si 16:50 am inghetat in statie in asteptarea tramvaiului 7. Va rog sa suplimentati nr. De tramvaie de pe acest traseu care deserveste atat de multe cartiere. Din zonele Micro 21, 20, 19, 18,17, 16 nu este alt traseu catre Piata Centrala.
    Timpii de asteptare sunt mari si pe alte trasee 27, 10, 105 (dupa ora 16 sau in weekend). Ne-to intors cu 25 ani in urma.

  8. referitor la traseul 24: una ca nu corespunde ce e afisat pe stalpi, si apoi vin cand doresc dumnealor, ori mai devreme ori mai tarziu cu un sfert de ora.

  9. plus ca numerele traseelor de autobuz parca sunt special ca sa nu le vezi pe timpul serii. trebuie sa ajungi in fata geamului.

  10. Buna dimineața. Domnilor sau doamne care sunteți acolo la conducere puteți să-mi explicați si mie de ce autobuzul 19 care pleacă dimineața de la capăt Siretu la 7,25 când trece prin statia școală 10 nu oprește? Si asta nu se întîmpla tot timpul probabil depinde de ce șofer este. Cânditiva ca copilul meu care merge la școală și depinde de acest autobuz sta in statie si după ce trece autobuzul ca nebunul prin stație aleargă cu ghiozdanul în spate să-l prindă la capăt. Ce înseamnă asta bătaie de joc pt oameni, copii sau ce? Puneți mina si va hotariti este statie la școală 10 sau nu? Să știm și noi prosti care stăm si așteptăm și voi vă bateți joc.??????????

  11. Nu este singurul traseu de pe care soferii isi bat joc. Daca nu – i controleaza nimeni… Ei sunt mari si tari
    Cel de pe 24 habar nu avea la ce ora trebuie sa plece de la Carrefour. Cica el trebuie sa manance. A aflat de la calatori orarul, dar oricum nu i pasa. Altii pleaca mai devreme, ca se plictisesc sa mai astepte ora. Si noi fugim ca sa ni se inchida usa in nas. La fel si cu 28!
    NEMAIVORBIND. DE FAPTUL CA APAR CATE PATRU AUTOBUZE IN STATIE, INSIRATE DD ABIA LE VEZI.

  12. Rușine conducătorilor de autobuze ! MIZERIE , PRAF SI MIROS DE URINA ! Ti se face rău de la mirosul din autobuz ….ar trebui ca la fiecare capăt de traseu să se verifice fiecare autobuz de către o persoană și să se spele pe jos mai des k tie greață , pt ca noi ca si pasageri plătim bilete și avem condiții de tot rasul …RUSINE MIJLOCULUI DE TREANSPORT IN COMUN SI CONDUCERII !!😢😢😢

    • NU NUMAI ASTA, DAR NU SUNT SĂNĂTOȘI LA CAP, DUPĂ FELUL IN CARE CONDUC. MI-A LIPIT FETITA CU CAPUL DE BARA. NU ESTE PRIMA DATA CÂND IDIOTUL DE PE TRASEUL 26, GL 10….KLA, PARCA, ALTA DATA A TRÂNTIT SI ALTE PERSOANE. SE CREDE DUMNEZEU.

      “DA’ CE VREI SA TE TIN IN BRATE?” A FOST REPLICA

      DE CE NU LE FACE SI UN CONTROL PSIHIATRIC?

      • NU NUMAI ASTA, DAR NU SUNT SĂNĂTOȘI LA CAP, DUPĂ FELUL IN CARE CONDUC. MI-A LIPIT FETITA CU CAPUL DE BARA. NU ESTE PRIMA DATA CÂND IDIOTUL DE PE TRASEUL 26, GL 10….KLA, PARCA, ALTA DATA A TRÂNTIT SI ALTE PERSOANE. SE CREDE DUMNEZEU.

        “DA’ CE VREI SA TE TIN IN BRATE?” A FOST REPLICA

        DE CE NU LE FACE SI UN CONTROL PSIHIATRIC?

  13. Bună ziua d-na Meneger vin cu rugamintea la dv, pentru a ne lamuri ,, Ce facem noi din cartierul 21 aproape de malul dunării că nu avem nici un traseu cu centrul tre sa mergem la spital sau la Cozamin unde avem de mers 15-20min , Am abonament pensionar pe 102 care este cel mai bun pentru noi la casa pensiilor etc , dar e foarte departe si pe tr.10 care merge pe la noi nu ni se permite cu ab, si tre sa scoatem bilet pentru 2–3 stații ca apoi sa mergem cu 102 asa ni sa spus de controlor. Sugestie ar putea tr ,30 sa vină pe la noi pe tr, lui 10 de la intrarea in oras si sa continuă pana la parc sfr sau gară .Că nici la gară nu avem cu ce merge , Mulțumesc astept un punct de vedere .

  14. Buna ziua,
    In ziua de 10.06.2017 am urcat din statia spitalul.cfr in autobuzul 15.
    La statia gara a urcat controlul de bilete și la verificarea biletelor ni s-a spus că aici este capătul și să cumpărăm alt bilet.
    Este posibil așa ceva?
    Nimeni din autobuz nu a fost de acord.
    Va rog să verificați și să luați măsuri pentru a nu mai fi injositi de angajații transurb.
    Mulțumesc.
    Aștept raspuns.

  15. In momentul de fata aveti un autobuz care, desi prezinta anumite probleme, continua sa circule… E vorba de traseul 27, cu nr inmatriculare GL55PMG… Mentionez ca in autobuz se aude, la un anumit interval de timp o alarma…

  16. Pentru traseele 10 si 27 nu sunt liste actualizate cu orele de circulatie ale autobuzelor – in statia din Micro 21 – capat tramvai-biserica .

  17. De ce trebuie sa vanda soferii bilete pe timpul altor calatori, de ce nu se pun automate pentru cumpararea acestora in statii, ca de ex. in Braila unde calatoria este 1.50 ron ?
    De ce su se repara/caseaza autobuzele care fac un zgomot infernal de tabla- ex.GL 77 PMG ?

  18. Sunteți de tot râsul!!! Să aștepți 1 oră un amărât de autobuz să ajungi la gara. Mă bucur că nu sunt gălățean…in rest multă frișcă!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s