Istoria unui protest al pensionarilor galateni


Desi nu am fost intotdeauna de acord cu protestele  unora din pensionarii galateni , din motive pe care unii le stiu, am scris intotdeauna despre ele. Ceea ce nu am fact in cazul protestului de vineri, care a avut loc in fata Prefecturii, si in care maxim 100 de pensionari in frunte cu Constantin Ciuca au cerut demsia guvernului, cresterea pensiilor,. respectarea adoptarii Legiii emise pe vremea fostului guvern Ponta dar au avut si scabdari de genul jos nu stiu care politician. . Este vorba despre recalcularea unor pensii speciale, in cazul unor categorii de angajati, perioada fiimd de 2 ani pentru a se face acest lucru, act normativ pentru care s au bartut reprezentantii altei aociatii de pensionari din Galati ,.. Deoarece mitingul mi a fost anuntat de miercur de cineva i iar joi am primit confirmare din partea Primariei ca s a dat autorizatie, l am sunat pe domnul Ciuca sa il intreb care este scopul primului protest pe care organizatia  o face in premiera in ultimii ani la Galati, pentru ca nu l a interesart alte probleme ale orasului sau galatenilor. Cu o voce ironica si intepata,, mi a spus ca sa vin si sa vasd si ca ei se string ca sa isi dea mina. Sincer , un asemenea raspuns din partea unui domn cu care m am inteles foarte bine si care daca nu ma insel are si o fundatie m a lasat masca. Din acest motiv am decis sa nu anunt nici inainte si nici dupa acest protest, indreptatit in opinia celor 100 de persoane venite din tara. Dar am sa repet obsesiv v ca as vrea ca si la mitingurile pensionarilor sa se ceara ceva si pentru copiii lor, cum ar fi realizarea de drumuri, locuri de munca, investitii , . In rest ii doresc dlui Ciuca mult succes in lupta in care a debutat cerind demisia guvernului si doleante doar pentru pensionari.  Lucru de inteles, deoarece tinerii nu se aduna sa ceara nu demisii, pentru ca nu stiu ce ar rezolva, indiferent cine ar gfi la putere, ci locuri de munca, investitii, infrastructura. Magda CONDOS_ acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

One thought on “Istoria unui protest al pensionarilor galateni

  1. GRAV ESTE CA ACESTI BATRANI NU INTELEG CA CEI VINOVATI DE DEZASTRUL IN CARE SE AFLA SANT CEI CARE AU CONDUS DE 26 DE ANI-Toti au STRIGAT LA REVOLUTIE JOS COMUNISMUL SI DUPA PUTIN TIMP LA VOT AU PUS STAMPILA PE iliescovici ???

Leave a Reply

