Apa rece, apa rece


Eu nu pot sa ma pling ca la robinetul de apa rece curge apa de culoare maronie. Pentru ca nu am avut acest privilegiu, ca sa spun asa, cum am auzit ca l-au avut altii.O fi de vina vechimea instalatiilor, alte anomalii, habar nu am. Cert este insa ca de citeva zile bune, saptamini as spune, la robinetul de apa rece de la bucatarie apa rece curge cu tiriita. De ce oare habar nu am, poate o fi vreo defectiune la subsolul blocului. . De apa calda nu vorbesc ca apa calda a fost ceva de vis in iarna aceasta, curgind pe teava tot apa rece, indiferent cine a fost director pe la Calorgal.De unde se vede ca nu conteaza prea tare culoarea carnetului de partid al sefului societatii respective. Acum sincer eu ma bucur ca a trecut aproape iarna deoarece caldura nu prea am avut cam deloc dar nici frig in casa nu a fost deoarece peretii sunt grosi si din caramida iar fatada blocului a fost termoizolata spre norocul meu siam mai pus si nise haine pe mine si am dart drumul la aragaz . In rest ma bucur ca au aparut primii ghiocei, un leu buchetelul, si ca fiecare ii vinde pe unde poate ,  ca pe trotuare au aparut mici rahatei de ciini odata cu topirea zapezii. Si asta desi exista hotarire de Consiliu Local care spune clar ca proprietarii de ciini care ii scot la plimbare trebuie sa aiba cu ei faras si o pungulita, ca in tarile civilizate. Nu i asa domnule presedinte al CJ, Nicolae Bacalbasa? Cit despre ciiini, odata cu incalzirea vremii au aparut si ei, si am facut zilele trecute niste poze sugestive pe care o sa le postez zilele urmatoare. Mi am nimic cu ei, deoarece si eu iubesc ciinii, dar simbata, pe Aleea Comertului din MIcro 19, din care unul horcaia, chiar in dreptul unui magazin care vindea produse alimentare. Iar lumea care trecea pe linga ei era numeroasa. Eu cred ca e timpul sa se rupa pisica ca sa spun asa si sa se ia o decizie deoarece locul ciinilor nu e pe strada. Magda CONDOS- acest text e un pamflet si tebuie tratat ca atare

Leave a Reply

