Deputatul Florin Pislaru, greu de clintit


Acum cinci minute mi am aruncat ochii pe ziarul Evenimentul Zilei, dupa ce am facut revista presei. Unde scria ca domnul deputat Florin Pislaru a fost numit liderupislaru grupului de deputati PSD din Camera Deputatilor. Sincer nu am stiut daca sa cred ca este o gluma sau e un lucru real, pentru ca eu sunt citeodata mai grea de cap atunci cind sa inteleg cum unii distinsi domni pot avea cariere fulminante in ciuda tuturor rautacismelor care mai apar la adresa lor L am sunat pe domnul Pislaru sa il intreb daca e adevarat ce a scris presa, mi a confirmat scurt si mi a spus ca este in sedinta si sa il sun peste o ora. Nu stiu daca o sa il mai sun pentru ca probabil ca imi va spune ca este un om competent pe care partidul l a nominalizat tocmai din acest motiv. Si sincer nu prea simt nevoie deoarece pe domnul Pislaru nu te poti supara, chiar atunci cind vine cu o goanga, iar personajul nu se va schimba. Sincer as fi vrut sa imi spuna ce a facut domnia sa pentru Galati dar sunt sigura ca ar fi avut multe sa imi spuna , in opinia sa. Pentru ca orasul arata minunat din toate punctele de vedere .  In rest sa ne bucuram zic. Si cred ca numirea aceasta va avea oarece influente si asupra jocurilor care se vor face pentru postul de primar. Poate ma insel, dar asa cred eu. . Magda CONDOS- acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

