Nesimţirea made Galaţi este veşnică?


Sincer nu stiu să răspund la această întrebare oricît as vrea pentru că zilnic viaţa îmi oferă surprize , unele deloc plăcute.06mizerie Cîteodată stau şi mă gîndesc cît o fi de greu să arunci o punga cu gunoi nu la nu astiu cîţi kilometri depărtare, ci chiar sub nasul tău, unde nu trebuie decît să îţi iei un mic avînt şi să pui punga la coşul de gunoi. 06mizerie2Ca sa nu mai zic ca am avut o altă surpriză neplăcută, şi anume aceea de a vedea cum persoane care pot fi considerate oraşeni cu acte în regulă aruncă cutia goală de suc sau de bere direct în iarbă , probabil că asa or fi învătat ei numai ei stiu de la cine. In rest putem da vina pe oricine pe lumea asta pentru ca nu ne place cum arata Galatiul la capitolul curatenie, iar aici as vrea sincer sa nu mai vad ciini  cu limba cit un cot din cauza caldurii ,afara pe strazi ,care ar trebui luati si dusi la un padoc . Asa cum as vrea de exemplu ca domnii politisti de la Politia Locala sa faca o vizita si pe la fostul Complex Francezi, care a ajuns o ruina, si unde incepind de dupa amiaza si pina  seara iubitorii zeului Bachus sunt in elementul lor . Spre nemultumirea vecinilor. Eu cred ca politistii locali ar putea da niste amenzi zdravene celor care nu prea iubesc legea asa cum am apreciat faptul ca acestia au dat sanctiuni si au dispus ridicarea unor terase construite ilegal pe strada Brailei, lucru pe care eu l am semnalat acum o saptamina pe acest blog .Si ma bucur ca totusi am avut dreptate deoarece erau citeva cazuri in care era greu sa crezi ca pe strada Brailei, in zona A-urilor, unele terase respectau legalitate. Deci daca se vrea se poate.  N.R – Problema legata de aruncarea gunoaielor oriunde si oricind chiar daca la doi pasi era un cos de gunoi dnu este o noutate. Imi aduc aminte ca pe vremea fostului primar Dumitru Nicolae a solicitat ca cei care arunca aiurea deseuri sa fie fotografiati si dati in gazeta de perete m, astfel incit ca toata lumea sa ii stie, dar demersul nu a durat mult deoarece unii au spus ca li se strica imafinea. Daca tot se pling ca li se strica imaginea si nu au bani de platit amenzi eu i as pune la munca in folosul comunitatii sau sa faca alte activitati deoarece mi se pare ca ojudetul Galati si orasul Galati se mindresc cu prea multi beneficiari de VMG care nu prea stiu ce fac pentru comunitate in marea lor masura , si aici ma refer la oras. Pentru ca la tara am vazut cu ochii mei acum citiva ani ce rau o duceau . Magda CONDOS – acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

2 thoughts on “Nesimţirea made Galaţi este veşnică?

  1. Nimic nu este vesnic, totul este trecator. Deci, hai sa spunem ca, cel mult, nesimtirea continua. In prima imagine se observa o pungulita alba cu nod, semn ca cineva de bine, a pus probabil niste mancare pentru oamenii care cauta in gunoaie. Multi credinciosi considera a fi pacat sa pui mancarea in cosul de gunoi si chiar si noi trebuie sa recunoastem ca e mai uman sa-i pui cuiva hrana pe iarba. Referitor la cutiile de bere si suc(sau energizant cred). E tipic adolescentilor sau tinerilor sa-si marcheze teritoriul intr-un fel de “pe aici am fost”. Fiti mai intelegatoare altfel s-ar putea interpreta ca veti imbatrani devreme. Iubiti si toate aceste lucruri vor dispare !

Leave a Reply

