Povestea apei calde care este inca rece


Duminica scriam pe facebook un mic comentariu legat de faptul ca apa calda ramine la stadiul de vis deoarece atunci cind am dat drumul la robinetul de apa calda am avut surpriza sa constat ca apa calda era tot rece . Dar asta nu este tot deoarece am avut surpriza placuta sa constat ca avea si culoare maro . Si dupa ce am asteptat cam vreo 6 minute zadarnic ca apa rece sa se incalzeasca, am oprit robinetul deoarece nu aveam chef sa platesc degeaba apa rece la pretul apei calde. Azi am dat drumul iar la robinetul de apa calda , cu timiditate dar si cu speranta ca poate s a schimbat ceva , dar minunea nu s a intimplat deoarece apa rece a ramas tot rece. Nu stiu ce fel de furnizare a apei calde este asta si de ce un ministru a venit la Galati sa anunte faptul ca se va relua furnizarea apei calde , prezentind si solutia, dar eu nu cred ca voi mai deschide robinetul de apa calda pina la sfirsitul lunii septembrie, cind Combinatul care teoretic furnizeaza abur tehnologic ar urma sa nu mai faca acest lucru. Eu sunt curioasa cine primeste apa calda in Galatiul acesta de la Calorgal via Electrocentrale si via Sidex , asa cum s a spus. Iar pe respectivii vreau sa ii felicit calduros pentru norocul pe care il au. Sincer . Tot ceea ce imi doresc este sa se gaseasca o solutie reala pentru furnizarea apei calde fara probleme, celor care nu si au luat boilere si care sunt bun platnici, ┬ádesi acest lucru este cam greu deoarece erau probleme si inainte cind trebuia sa astept citeva minute bune pina ┬áca apa rece sa se incalzeasca deoarece nu cred ca exista un sistem de recirculare al apei. In rest astept cu nerabdare sa vad solutia pentru incalzirea locuintelor la iarna , indiferent care ar fi aceea . M. C. – acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

