Ce nu se fura in Galati


Poate parea paradoxal ceea ce spun, dar daca am vazut copii care iau cu asalt containerele care au gratii, chinuindu se sa intre prin fanta ingusta in ele pentru a stringe PET uri sau ambalaje de sticla, marea mi a fost mirarea cind am vazut ca acest lucru nu se intimpla in cazul sacilor de culoare albastra care pot fi vazute deseori linga copaci gunoaie3.Sincer pentru mine acest lucru a fost un motiv de mirare, deoarece am vazut adulti care luau cu ” asalt ” chiar si pubelele de colectare selectiva a deseurilor, chiar daca si acestea aveau gratii. Daca nu reusesc sa intre gasesc o modalitate de a rezolva problema, si anume le dau foc. Nu stiu daca toate aceste lucruri se intimpla pe fondul saraciei  dar pentru mine este o certitudine faptul ca frunzele si crengile nu au cautare in rindul celor care incearca sa gaseasca diferite modalitati pentru a cistiga un ban. Asa am inteles de ce sacii de plastic ,gunoiaie2 de culoare albastra sau neagra in care angajatii Ecosal string gunoiul pe care il matura, si care consta in principal in frunze sau crengi, pot fi vazut de trecatori linga copavi, asteptind masinile Ecosal sa vina sa ii ridice. gunoaie4

Leave a Reply

