Un tinar galatean vrea sa faca politica


Intr o vreme in care se vorbeste din ce in ce mai des despre nevoia schimbarii clasei politice, si aici nu vorbesc neaparat de plecarea tuturor  celor cu state vechi si venirea tinerilor, ci formarea unei clase politice care sa aiba alte mentalitate si gindire,  un tinar galatean, Paul Gavanescu, gavanescumi a atras atentia in legatura cu comentariile personale pe care le face aproape zilnic legat de ceea ce crede el despre poltica si despre ceea ce se intimpla in oras. Am apreciat la Paul Gavanescu, care este membru al noului PNL si un iubitor al sportului alb, faptul ca nu distribuie articole scrise de altii ci faptul ca isi exprima propriile pareri pe diferite teme, ceea ce este un lucru rar . Nu il cunosc personal pe Paul Gavanescu, dar i am urmarit postarile si multe lucruri spuse de el sunt interesante . Azi l am intrebat daca a decis sa se implice mai activ in politica si mi a raspuns afirmativ, spunindu mi ca si a depus primul candidatura pentru un post de consilier local al PNL , dar ca listele nu sunt inca stabilite si definitivarea candidatilor va mai dura. I am urat succes pentru ca eu cred sincer ca ar putea face treaba in Consiliul Local. L am intrebat in ce comisie i ar place sa faca parte si mi a spus ca din cea de urbanism deoarece este pasionat de acest domeniu. ” Care ar fi prima masura pe care ati propune o daca ati ajunge membru in aceasta comoisie de urbanism ? “, l am intrebat. Raspunsul a venit imediat  ”  As elabora un proiect, bine pus la punct si etapizat  dar cu criterii bine stabilite care sa prevada  crearea unui sistem pe baza de taxa locala sub forma unui abonament ptentru  locuri de parcare rezidentiabile, adica cele aflate in vecinatatea blocurilor, si nu pe strazile principale. Acolo este un razboi total, nu sunt reguli clare pentru ocuparea unui loc de parcare , si cred ca se poate rezolva acest lucru dupa ce se identifica suprafata de parcare , care trebuie impartita si marcata si care nu necesita paza. Cred ca se poate stabili si o taza lunara, diferentiata, dar acestea sunt detalii. Important este sa elaboram regulile de baza”, ,mi a zis Paul Gavanescu. Nu stiu daca Paul Gavanescu va avea sansa sa ajunga consilier local, dar stiu ca despre acest proiect am mai auzit vorbindu se acum citiva ani si a ramas la stadiul de vorbe. Mi ar place ca odata si odata sa se stabileasca reguli clare legate de culoarea blocurilor, unele din ele aratind dezolant de urit, fiind cazuri in care pe un perete se regasesc trei culori . .

4 thoughts on “Un tinar galatean vrea sa faca politica

  1. da,interesant aceast domn Gavanescu caruia ii faci lobby gratis ,cred domnule ……..,Oricum mai tineri neinscrisi in vreun partid care au idei mult mai revolutionare decat dumnealui.Nu stiu ce sa spun ,nu vreau sa fiu rautacios dar imi miroase a reclama

  2. Absolut de accord cu tine Paul, insa in politica tie iti lipseste ceva…o sotie fidela , vezi pe la V.A.Urechia se petrec lucruri caudate….

  3. bun….deci din cele 45 de apartamente ale unui bloc turn din M 18, 35 detin masini si le ingramadesc care pe unde apuca. Vine d-l Gavanescu, trage cateva linii albe si imparte suprafata in 10-12 locuri de parcareeee… cui le inchiriem si ce facem cu ceilalti 20-25 care nu prind un loc de parcare de inchiriat? Eu vin cu o propunere mai liberala decat a d-lui Gavanescu: cei care nu reusesc sa inchirieze loc de parcare, sa nu mai aiba dreptul sa detina autoturisme, un fel de nationalizare, le confiscam si gata. Iar de azi inainte, nu mai ai dreptul sa-ti achizitionezi autoturism pana nu faci dovada ca detii un loc de parcare! Am zis.

Leave a Reply

