Noul Galati, un oras cu “aere” de satuc


ECOSAL1GUNOI Azi dupa amiaza , in jurul orei 16, m am dus pina la o farmacie sa iau niste medicamente mamei . Si pentru ca era caldura mare am decis sa o iau pe scurtatura, prin zona unde sunt baterii de garaje , multe din ele pe post de magazie in timp ce masinile stateau frumos cuminti parcate afara. Nu m am mai mirat de  maidaneziii care stateau la umbra , cu limba cit un cot de atita caldura, pentru ca mi am pierdut speranta ca ii va stringe cineva si ii va duce la padoc. Ceea ce mi a lasat un gust amar a fost modul in care galatenii inteleg sa arate cit sunt de  civilizati, desi au pretentii cit carul ca orasul lor sa fie curat. Asta nu inseamna ca ii scuz pe cei de la Ecosal , mai precis ca le iert greselile atunci cind le fac, dar ca sa vezi cum dragii nostri concetateni in loc sa arunce gunoiul in containere le arunca pur si simplu pe jos deja spune multe despre capitolul educatie. ECOSAL3GUNIOI In alte tari civilizate din lume, si aici imi aduc aminte de Germania, oamenii au fost educati la inceput nu cu binisorul, ci au primit sanctiuni usturatoare pentru orice incalcare a legii. Si nu au cricnit, nici nu au injurat, au platit amenzile, deloc mici, si au invatat ca trebuie sa fii un om educat. EWCOSAL2GUNOIMai mult, daca cineva vede o persoana aruncind un deseu pe jos se apleaca si il ridica si il pune la cos.  Asa se intimpla si in alte tari cum este Marea Britanie, Franta , Suedia, Norvegia .La noi aceste lucruri pe care vi le am povestit par SF uri , mai ales daca te gindesti de gratarele care sfiriie in curtea blocului si la manelele date la maximEWCOSAL2GUNOI. Aici ca sa fiu corecta, nu pot sa nu spun ca este si vina Primariei Galati deoarece daca a gasit bani pentru a face tot felul de petreceri sau studii de fezabilitate, cu rost sau nu galatenii vor decide la anul cind se vor vedea roadele,, nu s au gasit niste bani pentru a amenaja locuri special amenajate pentru ca  acei galatenii care nu au bani sa plece din oras sa isi petreaca timpul liber facind un gratar intr un loc special amenajat, asa cum spune legea., fara sa se teama sa fie amendati .

Leave a Reply

