Viaductul vazut in roz . Cu si despre Sidex


Azi m am uitat la un post local de televiziune si nu am auzit demult niste declaratii mai ciudate  spuse de primarul Marius Stan legat de faptul ca viaductul va fi inaugurat pe data de 27 iunie, cind a invitat presa sa se plimbe cu tramvaiul pe viaduct, altfel soarta directorului Transurb e sub semnul intrebarii  ca si cea a directorului Directiei de Infrastructuri Publice din Primarie daca circulatia nu va fi reluata.. Am apreciat pozitia moderatorului care si a adus aminte ca reparatia la viaduct a inceput aproape acum 2 ani si ca doar o bucata a unui picior de pod  a fost reparata de atita amar de timp  si de atunci viaductul este doar pazit , este plin de gropi si nu prea  lucreaza nimeni.Numai eu m am plictisit de cite ori am primit raspuns din partea Primariei, careia nu am ce sa ii reprosez, in care mi se spunea ca peste 2- 3 luni se va relua circulatia usoara pe viaduct. Lucru care bineinteles ca nu s a intimplat si prietenii stiu de ce. Acum ceva timp  primarul Stan declara presei ca a vorbit cu oficialii fostului colos si nu a putut obtine un raspuns categoric legat de cit timp va functiona unitatea in timp ce reprezentantii unitatii, prin Tatiana Balta, au declarat ca nu pot da in folosinta gratuita Primariei terenul din fata portii centrale si catre Smirdan pina cind Primaria nu va prezenta programul de reabilitare a viaductului pe fonduri europene, etapa a 2 a , care ar costa in jur de 30 de milioane de euro. Eu nu stiu cine il sfatuieste pe primarul Marius Stan sa dea asfel de declaratii, care nu stiu daca s adevarate sau nu, , in timp ce domnia sa arata gropile care zac de peste un an si ceva pe un viaduct care s a tot degradat, dar eu in locul domniei sale m as fi gindit de doua ori pina sa spun asemenea lucruri. Sincer sau poate minunea se va intimpla si chiar viaductul va fi reabilitat desi nu inteleg deocamdata cum poate fi posibilil acest lucru atita timp cit exista un studiu care preciza ca viaductul matrebuie reabilitat, lucru confirmat si de oficialii Primariei.  Eu tare ma tem ca viaductul va ramine in aceasta stare de conservare mult timp de acum incolo daca nu se va intimpla o minune, dar in ziua de azi e posibil orice.. . Magda CONDOS- acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

