Verdele dintre crapaturile din noul Galati


simonagroapasimonagroapa2 Azi a fost ziua unuia din nepotii mei , Andrei, si am decis sa iesim putin la plimbare Nu numai cu el ci si cu nepoata mea . Afara era frumos, asa ca mai frumos mi s a parut faptul ca in sfirsit la statiile de autobuz unde se turnase asfalt de la mine din cartier  s a luat pamintul, deci se poate , desi nu inteleg de ce trebuie sa treaca zile ca lucrurile sa fie facute asa cum ar fi trebuit. Dar ma bucur ca semnalul care l am tras nu a fost degeaba. Celor care mi ati sesizat diferite subiecte sau lucruri in privat va promit ca ma voi ocupa de fiecare atunci cind voi putea si in limita posibilitatilor, pentru ca unele necesita timp si sunt cam complicate. Acum daca tot este simbata , va invit sa admirati picioarele frumoasei mele nepoate Simona, care este innebunita dupa culoarea roz, si care dupa cum ati observat s a fotografiat chiar pe niste crapaturi aparute pe trotuarul de pe strada Regiment 11 Siret, in zona care duce la Piata din Tiglina 1. Ca sunt niste crapaturi in asfalt nu mai e nicio mirare daca te uiti prin oras dar bine ca printre crapaturi a aparut si ceva iarba.  Magda CONDOS- acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

