Povestea unei decapitari. Partea a 2 a . Cu si despre Sidex


Recent va povesteam ca am avut un vis, sau poate ca nu a fost doar atit, in care unii sau altele persoane bine informate sau nu , mi au spus ca doi lideri importanti ai celui mai sideximportant sindicat din fabricuta ar fi fost debarcati din functiile detinute ca urmare a deciziei luate de conducerea sindicatului din care fac parte, alcatuita dintr un anumit numar de membri si care au considerat ca nu prea isd fac treaba asa cum ar trebui . Decizia nu a fost luata de toti membrii sindicatului respectiv , se invoca ca argument pentru faptul ca decizuia ar fi nestatutara in adresa p[e care am primit o ,  asa cum nici numirea  celor doi nu imi aduc aminte sa fi fost decisa de membrii de sindicat al uzinei respective , unde sa se fi prezentat bilantul sau raportul comisiei de cenzori.  Dar adevarul e un lucru relativ si nu il detin eu ca sa pot spune cine are sau nu dreptate. Sincer nu vreau sa imi amintesc cum si unde au fost numiti cei care conduc aceast sindicat, lucru care s a facut in mare tacere si fara ca presa sa poata fi invitata. Desi nu am trecut in textul respectiv  numele celor doua persoane, care mai nou am citit la un comentariu ca ar fi fost debarcati pentru ca ar fi deranjat pe unii din conducere, lucru care nu stiu daca sa ma faca sa rid sau sa pling, si asta pentru ca am niste amintiri interesante, am sa imi fac datoria si am sa spun ca am primit o adresa prin care se preciza ca schimbarea celor doi ar ridica semne de intrebare legate de modul in care ar fi fost schimbati , respectiv in ceea ce priveste legalitatea.  Unii spun ca este posibil ca cei doi sa actioneze in instanta decizia luata de biroul sindicatului din care provin si pe care o considera cu cintec. Una peste alta , gurile rele spun ca unul ar fi intrat in concediu si ca ar fi ramas fara niscai facilitati , dar cred ca este fericit deoarece este proaspat tatic si chiar nu prea avea ce face in aceasta situatie. Daca va reusi sa primeasca un post caldut vom vedea dar una peste alta eu ma abtin sa comentez mai mult sau sa spun tot ce stiu,. Dar dintre numarul unu si numarul doi care conduc sindicatul, acesta care este departe de a fi unul prea luptator, eu  as alege raul cel mai mic, nu de alta dar desi cele doua personaje au multe puncte in care se aseamana, si nu prea fericite, si nu as zice ca sunt prea ok, pe unul e greu sa il inteleg atita timp cit te considera securista sau platita de cineva daca le spui ce crezi despre activitatea lor sindicala sau te face omul nu stiu cui. Iar persoana care ar fi urmat sa fie numita mie mi se psre ok , din cite am auzit, numai tare min este sa nu ia anumite naravuri atunci cind ti se da functie si putere.  Pentru ca meciul acesta are mize mult mai mari, si este umila mea parere din cite mi au soptit unii sau altii, , o sa ma rezum sa spun doar cit am spus. Pentru ca eu stiu ca luptatorii care se simt nedreptatiti in general ies public si spun ce au de spus si mai au grija si de copiii lor carora le platesc o pensie decenta .  Nu suna ziaristi acum ceva timp  pe care sa ii roage sa dea in unul sau in altul fara sa isi asume ei declaratiile respective, lucru care bineinteles ca nu este adevarat Magda CONDOS – acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

