Din ciclu daca vrem putem . Pina la capat oare?


curatenietranasfuzie3Zilele trecute am scris ca nu stiu prin ce minune angajatii de la Ecosal s au apucat sa faca curatenie la Centrul de Transfuzie Sanguina din Tiglina 1 , care se degradeazxa pe zi ce trece si unde oamenii strazii , ciinii comunitari dar si buruienele care cresc nestingherite sunt la ele acasacuratemnietranasfuzie5. Sincer nu am stiu ce sa cred cind am auzit ca dupa ani de zile de cind presa a tot tras semnale, cineva s a gindit sa ia taurul de coarne si sa igienizeze locatia care arata groaznic si care mie mi ar fi placut sa fie destinata copiilor, dar ei nu voteaza din pacate. Inca sunt sceptica, pentru ca nu am vazut proiectul realizat pentru atragerea de fonduri europene pentru amenajarea unui centru de reabilitare a persoanelor cu dizabilitati si virstnice , care a demarat tormai cu putin inainte de campanie dar tot e bine. Sa vedem, insa cind se va sfirsi.curatenietransfguzie4  Si pentru ca unora le a placut sau nu textul meu, habar nu am , am primit poze cu ceea ce se face acolo. Am stat mult sa ma gindesc daca sa le dau sau nu si am un motiv temeinic care nu tine de conducerea societatii. Dar daca le am primit, am considerat ca este ok sa le dau. Voi spune un sincer bravo cind voi vedea centrul renovat si de doua ori bravo daca acelasi lucru se va face in fostul centru TBC din Tiglina 1 , linga Complex Francezi. Pentru ca nu vreau sa cred ca e doar o campanie si cam atit curatenietransfuzii2 Magda CONDOS – acest text este un cpamflet si trebuie tratat ca atare , autorul nu raspunde pt comentarii. Si nu foloseste nici diacritice .

Leave a Reply

