Asfaltare cu cintec


drumtiglina4Nu stiu daca primarul Marius Stan este cu adevarat bine intentionat atunci cind vrea sa faca ceva sau nu este lasat de unii sau altii, varianta care iarasi circula prin diferite medii  . Sincer mie mi este greu sa imi dau seama care este raspunsul corect dar acest lucru cred ca  il stiu galatenii si Marius Stan. Ceea ce am apreciat acum citeva zile a fost faptul ca in cartierul Tiglina 1, pe strada mea , au inceput sa fie asfaltate de catre angajatii care purtau salopete Ecosal locaţiile unde erau statiile Transurb.drumtiglina2 Sincer m am bucurat mai ales ca mi au zis ca se vor amenaja si statii de asteptare acoperite. drumtiglina4Pina aici toate bune si frumoase. Partea cea mai neplacuta, daca pot spune asa, este faptul ca in urma acelor amenajari au aparut niscai mormane de pamint si au mai aparut si niste borduri care stau linistite de citeva zile, fara sa faca nimeni nimic.drumtiglina3 Nu as avea mare lucru nici cu asta dar nu pot intelege de ce era atit de greu sa iei pamintul iar cu bordurile acelea sa faci ceva? Nu de alta, dar mai pot fi copii nesupravegheati care se pot lovi de o bordura in joaca sau sa isi dea cu pamint in ochi tot in joaca. Daca tot este sa facem, ceva eu cred ca trebuie sa facem totul pina la capat si nu cu pauze de citeva zile asta ca aprecierea sa fie deplina. M. C. – acest text e un pamflet si trebuie tratat ca atare

4 thoughts on “Asfaltare cu cintec

  1. Nu stiu neaparat daca “suna” a pamflet sau nu, sunt doar informatii pana la urma. Din pacate, ca tine de un om sau nu, chestii de genul se intampla prin toata tara. am si eu langa bloc o situatie destul de asemanatoare.

  2. vai de capu nostru limba romana mai nou scriem “cintec” in loc de “cantec” fratilor e grea limba romana “i” se foloseste la inceput si la sfarsit iar in interiorul cuvantului se scrie cu “a”

Leave a Reply

