Ghicitoare incuietoare. Cu si despre Sidex


Acum crca o lună de zile am primit o informatie legată de niscai schimbări , ca sa nu le zic decapitari, care au avut loc la conducerea unui sindicat care recunosc ca nu mi a fost prea drag in ultimii ani , de cind in fruntea lui este un personaj care nu poate lega doua vorbe si se ascunde de presă . Am verificat datele,, intr o perioadă grea pentru mine din punct de vedere personal, deci numai de asta nu imi ardea, si am constatat ca sunt adevarate.  Inclusiv dupa o vizită acasă la unul din cei doi vizati ca  ar fi fost schimbati din functie de catre conducerea sindicatului uzinei de unde proveneau. Unde am aflast si ce salariu avea, care bineinteles ca era personalizat . ca sa nu afle muritorul de rind care cotizeaza  la sindicat . Am fost curioasa sa vad daca mai da cineva aceste date si am constatat ca de obicei că nu . Recent altcineva m a intrebat dacă ştiu de schimbarea celor doi care au rămas şi fara funcţie, si fără masină şi fara scoatere din productie. I am zis că ştiam de acum o lună. Si i am mai zis ca as vrea sa primesc şi telefoane care sa vizeze si problemele oamenilor sau lucrurile bune daca ele exista si nu numai chestii legate de sindicate, mai precis de lideri,  chiar daca ele sunt adevarate.  Pentru ca nu vreau sa fac jocul nimanui . Tot ce mai vreau sa spun este ca unul din cele doua personaje m a sunat anul trecut rugindu ma sa scriu pe blog, dar din partea mea si fara sa si asume o declaratie ,, lucruri critice la adresa numarului unu din sindicatul unde el ocupa pozitia secunda si sa ii cer acestuia demisia. as fi preferat sa fiu sunata din cind in cind ca sa mi se spuna despre cum mai sta treaba cu viaductul, ce probleme mai au oamenii care di informatiile mele cam parasesc sindicatele intr un numar mai mare sau mai mic si e normal mai ales in urma autodisponibilizarilor. Vreau sa multumesc unui OM care mi a soptit in vis cum sta treaba cu un accident mortal de muncă care a avut loc anul acesta cind un siderurgist a alunecat de pe o lamă si a caăzut de la inăltime. Si acum lansez o provocare care sună aşa. Desi multi  as pune pariu ca stiu cum stă povestea, cine are curajul sa vorbeasca ? Evident as pune pariu că nimeni.  Magda CONDOS – acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

4 thoughts on “Ghicitoare incuietoare. Cu si despre Sidex

  1. Desi sa zicem s-a retras parca as dori sa dea oleaca socoteala.Incepand de la banii de cotizatie.Impreuna cu comisia de cenzori.Nu as dori sa iasa tiptil pe usa din dos ca M.S si sa o duca bine mersi in continuare.

    • nU STIU CE AU FACUT CU COTIZATIILE, NU S AU RETRAS CI AU FOST DEBARCATI, AU FACUT UN LUCRU BUN CA AU FACUT CA M.S SA NU MAI POATA CHELTUI BANII DECIT CU ACORDUL LOR . CIT DESPRE M.S, . , CARE TOT AUD CA PROMITE MULTE UNORA DACA O FI ASA, , CEEA CE POATE FI CONSDIDERAT INTR UN ANUMIT FEL, SOARTA VA DEDCIDE SI NU A DECIS INCA . vOM TRAI SI VOM VEDEA IN CURIND.ATITA SPUN INDIFERENT CITI PRIETENI MAI ARE

  2. Demiterea celor doi este ilegala din toate punctele de vedere. Mai mult faptul ca cel putin unul din ei pe parcursul timpului a deranjat spunand adevarul ,,mintilor luminate,, a atras bineinteles la comanda si demiterea celor doi. Ideea este in felul urmator daca nu ,,dansezi,, dupa cum iti canta administratia adios facilitati, iar ei nu au mai ,,dansat….

Leave a Reply

