Noapte cu ghinion in Combinat


Multumesc celui care azi dimineata la ora 7 mi a transmis un mesaji n care ma anunta ca un macaragiu a luat foc in Combinat. Spre linistea unui domn din fabricuta, nu era unul din sindicalistii mei care mi a comunicat , asa cum crede el,ci cineva  care probabil stie ca eu nu in general nu ma fac ca nu vad ca se intimpla anumite lucruri .  Faptul ca nu dormi noaptea stind la capatiul cuiva asteptind sa iti iei ramas bun are si parti bune, daca se poate spune cu ironie asa,  pentru ca altfel nu as fi auzit mesajul.de pe telefon. In care am fost anuntata ca azi noapte un macaragiu din Combinat a suferit arsuri e anumite bucati ale corpului . L am sunat pe domnul sef al ITM Galati, Ionel Petrea, care era treaz si stia date preliminare despre incident, in sensul ca macaragariul care lucra la LTG a incercar pe la ora 24 noaptea sa stingai incendiul si s a ars , fiind transportat imediat la Spital. unde a fost tratat exemplar. Incidentul a fost raportat imediat la ITM Galati, in jurul orei 3,  deci iata ca se poate sa respecti legea . Eu nu pot sa ma bucur ca am fost prima din presa care am sunat sa aflu despre acest nefericit incident, incidente care in ultima vreme nu au loc cam rar, semn ca poate  ceva nu e in regula. Astept ca si sindicatele sa vorbeasca public despre incidetele despre acel fel care au avut loc in acest an in unitate si sunt tare curioasa cum va suna analiza la capitolul sanatate si securitate in munca a Directorului Directiei Flat Carbon pe Europa de Est, care va sosi la Combinat zilele urmatoaqre. Magda CONDOS

Leave a Reply

