Surpriza tinerilor socialdemocrați galateni


11006002_10205558574419002_1411331706_n (1)In timp ce ma lupt de citeva zile cu o raceala care ma costa a naibii de mult din cauza ” calduriii ” din casa desi nu am niciun leu datorie la intretinere  si cu niiste virusi care mi paralizeaza din cind in cind blogul, un tinar socialdemocrat , membru al organizatiei de tineret municipale mi a transmis un mesaj. Si anume acela ca tineriii social democrati , membriii TSD au iesit pe stradă și au împărțit baloane cuplurilor indemnindu i sa se iubeasca romaneste. 11006211_10205558574138995_1354624400_nCa sa citez ce mi a scris,  mesajul lui s a incheiat asa ” De dragobete TSD iubește romaneste”. Am decis sa redau mesajul transmis pentru a nu lasa loc la interpretari ca as avea ceva cu acest partid sau organizatie  unde am niste ”prieteni ” de nadejde” care imi vor binele. . Eu zic ca nu conteaza cum iubesti, si cred ca acest lucru trebuie facut zilnic , nu doar in anumite zile. Acest lucru nu e un repros ci parerea mea personala. Asa cum nu cred ca Ziua Femeiii trebuie sa fie doar de 8 Martie, iar in rest putem sa ne purtam cu reprezentantele sexului frumos cum o fi. Magda CONDOS

 

 

One thought on “Surpriza tinerilor socialdemocrați galateni

  1. Un gest foarte frumos, tinerii vin din urma, se pare. Am tot auzit ca toata studentimea, tot tineretul umbla cu pnl-ul. Se pare ca adevarul este altul.

Leave a Reply

