Deputatul UNPR Galati Eugen Chebac iese la rampa


Deputatul UNPR Eugen Chebac a reactionat la apelul public facut de senatorul PNL Paul Ichim referitor la modificarea Masterplanului astfel incit si Galatiul sa fie conectat cit mai repede de restul tarii , si nu pete zeci de ani,  macar printr-un drum expres care sa treaca prin 4 judete. Este inutil sa ne mai intrebam de ce timp de 25 de ani nici galatenilor si nici clasei politice nu prea le a pasat de acest lucru, dar poate vine vremea sa se inteleaga cit de important este sa ai un drum care iti poate aduce investitori si sa creeze locuri de munca. Cind este vorba de binele orasului cred ca toate orgoliile ar trebui lasate la o parte si toti politicienii indiferent de culoarea lor politica  ar trebui sa faca lobby in acest scop si aici un rolChebac_Eugen important il are societatea civila si galatenii simpli . Care dorm de ani intregi si care se trezesc  doar cind se organizeaza o petrecere, lucru care nu este rau , dar nu este indeajuns. Deci deputatul UNPR Eugen Chebac, cel care a fost presedintele CJ Galați și care se află încă in relatii incordate cu actualul presedinte al CJ , Nicolae Bacalbasa, care ii reproseaza tot felul de minuni, a transmis punctul sau de vedere pe care eu nu pot decit sa il salut si sa sper ca nu se va rezuma doar la un comunicat de presa , ci la luarea unei pozitii in Parlamentul Romaniei. ”Salut demersul colegului parlamentar Paul Ichim și țin să precizez din start că am fost și voi rămâne un susținător al tuturor proiectelor de dezvoltare a zonei de sud a Moldovei și a Dobrogei. De fapt, acest demers al meu de dezvoltare durabilă și echilibrată a întregii zone a Chebac_Eugenreprezentat linia directoare a bunei guvernări locale derulate în special în perioada 2008 – 2012 prin proiectele implementate în Euroregiunea „Dunărea de Jos”.Masterplanul pentru Transport, dincolo de a aduce o imagine clară supra infrastructurii, are pe lângă părțile lui bune și zone de interes perfectibile. Aspectele seiszate de colegul senator sunt perfect adevărate și trebuie luate în considerare de Ministerul Transporturilor. De altfel, voi exprima public acest punct de vedere și în cadrul Comisie de Administrație din Camera Deputaților.Aș adăuga celor expuse în scrisoarea deschisă și solicitarea mea de a se relua discuțiile asupra proiectului de realizare a noii variante ocolitoare a municipiului Galați, proiect inițiat în 2011 prin discuții la Ministerul Transporturilor și continuat cu o serie de întruniri de lucru în teren. Avantajele proiectului realizat la acea vreme, fără ca el să se demonetizeze, rămân încă în picioare: degrevarea traficului de mare tonaj din zona de graniță, eliminarea municipiului Galați din traseul mașinilor mari de transport care fără a avea alternativă folosesc arterele orașului congestionând astfel traficul, conecatrea zonei Galați – Brăila – Tulcea – Vrancea la coridoarele rutiere mari, PAN-EUROPENE, etc.Mă alătur astfel acestui apel și consider că includerea proiectului menționat în lista propunerilor Masterplanului pentru Transporturi ar fi una dintre soluțiile de salvare și dezvoltare a zonei.”, deputat UNPR; Eugen Chebac . Adevaulo este ca este necesara o centura ocolitoare a orasului, asa cum are de exemplu orasul Buzau deoarece tragicul masinilor de mare tnaj in oras isi pune amprenta asuora a ceea ce se intimpla cu solul Galtiului, , si aici ma refer la fenomenul de tasare, Galatiul și orasul Pascani fiind singurele doua localitati din tara care sunt construite pe loeesss, cum mi a spus fostul primar DUmitru NIcolae Iar circulatia masinilor de mare tonaj ani de zile prin oras isi arata efectele, cum ar fi si gropile scare apar, dar aceasta nu este singura cauza a aparitiei haurilor din pamint. Magda CONDOS 

 

 

 

One thought on “Deputatul UNPR Galati Eugen Chebac iese la rampa

  1. De la:”Implica-te Galati” Data:Jo 12 feb. 2015 la 13:43 Subiect:[New post] Deputatul UNPR Galati Eugen Chebac iese la rampa

    implicategalati posted: “Deputatul UNPR Eugen Chebac a reactionat la apelul public facut de senatorul PNL Paul Ichim referitor la modificarea Masterplanului astfel incit si Galatiul sa fie conectat cit mai repede de restul tarii , si nu pete zeci de ani,  macar printr-un drum exp”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s