Cui foloseste?Cu si despre SIDEX


Am ramas datoare cu impresiile mele legate de actiunea de protest organizata joi dupa amiaza de catre cei de la sindicatul Solidaritatea  si Forum,  sindicate care nuparticipa la negocieri, si care a avut loc la poarta principala a unitatii de la ora 14, 30 . Si la care au participat citeva sute de oameni, multi din ei fiind cei care stateau sa astespte autobuzul tip conventie. Nu am sa mai relatez despre criticile de data aceasta mai voalate aduse de Gheorghe Tiber atit la adresa politicii companiei dar si la sindicalistii de la Siderurgistul , acesta nemaifiind atit de critic si nemaispunind   anumite lucruri asa cum facea odata. Cind am remarcat acest lucru. Acum nu pot decit sa remarc decit ca in opinia ma nu a fost decit o actiune poate salutara si indreptatita dar din punctul meu de vedere a semanat mai degraba a una de imagine atita timp cit de luni de zile liderii acestui sindicat au intrat intr o tacere care nu prea le era caracteristica. Cam atit despre mitingul organizat de Sindicatul Solidaritatea al Metalurgistilor si Forum . Cit despre fluturasii care au fost imprastiati joi dimineata in care erau criticati liderii sindicatelor Metalurgistul, Sindicatului LIber  al Siderugistilor si Sinducatul Solidaritatea, gurile rele care bineinteles ca mint, mi au soptit ca ar fi fost tipariti la o imprimanta de  la otelarie, otelarie unde mare lider este Gheorghe Bezman. Daca o fi asa sau nu habar nu am dar iti trebuie ceva minte ca sa faci astfel incit sa nu se afle de unde sunt tipariti fluturasii. Magda CONDOS- acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

