Cătălin Cristache vrea sefia PMP


 O  candidatură supriză pentru șefia PMP a apărut la orizont cristache.  Cel care vrea să îi ia locul Elenei Udrea la șefia partidului la congresul care va avea loc pe 8 februarie  este nimeni altul decît Cătălin Cristache, șeful PMP Galați și care recent a fost protagonistul unui scandal cu fostul primvicepreședinte al partidului,Iulian Aramă, care a fost exclus în lipsă din partid. . Anunțul a fost făcut prin intermediul unui comunicat de presă transmis de filiala locală  în care se arată următoarele ”Domnul Cătălin Cristache, președinte al filialei Galați a Partidului Mișcarea Populară, va depune o moțiune pentru candidatura la funcția de președinte al Partidului, la alegerile ce vor avea loc pe 8 februarie 2014, în cadrul Congresului Extraordinar al partidului. Este prima moțiune anunțată pentru acest Congres.Prin  candidatura sa, domnul Cătalin Cristache dorește sa aducă la conducerea partidului o echipă tânară, dinamică, consecventă valorilor și principiilor care au stat la baza fondării acestui partid, care sa continue programul politic al președintelui Traian Băsescu”. Cam asta spune comunicatul de presă. L-am întrebat pe Cătălin Cristache ce îl mînă în lupta pentru șefia PMP și mi-a zis că vrea să continue politica lui Traian Băsescu . L-am întrebat mai exact în ce va consta acest lucru și mi-a zis că intenția sa este ca partidul să facă cu adevărat opoziție de dreapta. Aici am să zic no comment deoarece nu am văzut pînă acum vreo luare de poziție în ultimele luni de către filiala județeană legate de problemele existente la Galați și au fost destule. Dar îi doresc succes lui Cătălin Cristache deoarece așa este frumos . L-am mai întrebat dacă a discutat despre intenția sa de a candida cu Elena Udrea și mi -a zis că da așa cum mi a mai spus că fostul președinte Traian Băsescu va sprijini partidul. În rest mă opresc aici deoarece eu nu cred în lucruri întîmplătoare în politică mai ales că scena politică a devenit  din ce în ce mai tulbure cam peste tot. Întrebarea este cine pentru cine face cartile  Magda CONDOS_ acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

