Minune la Primăria Galați


Săptămîna trecută scriam în exclusivitate în ziarul ” Monitorul de Galati” că odată cu renunțarea lui Radu Cosca la funcția de viceprimar , el find cel 09maturidesemnat de primarul Stan să țină în fiecare marți audiențe, însusi primarul Galațiului, Marius Stan , va face face acest lucru începînd de marți, de la  ora 9. Sincer am avut în sufetul meu un mic semn de întrebare deoarece deși eram sigură pe sursa informației nu-mi venea să cred că primarul Stan, cel care critica odată faptul că fostul primar Nicolae ținea audiențe iar mai nou ținea audiențe la un post de televiziune unde de fapt i se ridica mingea la fileu, va face totuși acest lucru.  Si mi se parea normal ca dupas citeva saptamini de cind audientele nu s au mai tinut Primaria sa anunte ca acestea se reiau marti pentru ca galatenii care au venit saptaminille trecute degeaba sa stie ca pot reveni sa sui spuna pasurile. Deși eu nu sunt adepta audiențelor, considerînd că Stan ar trebui să stea plecat nonstop în căutarea de investitori sau să să se vadă cu ei la Primărie, iar directorii și șefii de servicii specializați să susțină audiențe, salut și nu prea acest gest. Si asta deoarece imi aduc iar ce spunea domnul primasr in campanie , si era corect, si anume ca la nivelul fiecarui cartier se va organiza un loc special unde consilierii locali vor sustine audiente deoarece ei stiu cel mai bine problemele oamenilor care i au votat .Promisiune din campanie care nu s a aplicat desi suna bine .  Nu știu care va fi soarta mandatului lui Marius Stan conform motivării date de Curtea Constituțională care a respins ordonanța traseiștilor, Parlamentul urmînd să ia o decizie în acest sens, însă așa cum am scris în ziar mi am exprimat speranța că Stan va fi la fel de transparent  ca Radu Cosca cu mass media, așa cum de fapt a fost și Nicolae, anuntind ca mass media poate participa la audiente si cind  pentru a vedea ce probleme au oamenii și pentru a le relata gălățenilor. Lucru care nu s-a întămplat, deoarece Primăria a ținut în cea mai mare secretomanie această informație, neanunțănd această ”minune ” decit unora . . Sincer nici nu ma așteptam la transparență totala  din partea Primăriei pentru că ar fi existat pericolul ca la urechile presei să ajungă nemulțumiri ale gălățenilor legate de mai multe lucruri si sa fie scrise cele care deranjau cel mai mult ,  așa cum le-am auzit cînd am participat de cîteva ori la audiențele ținute de Dumitru Nicolae și apoi de Radu Cosca si pe care le am scris . Un Dumitru Nicolae blînd care nu avea tăria să reproșeze omului nimic ci îl asculta și un Radu Cosca, care venind din mediul privat, ținea audiențe structurate pe diferite teme, care îi mai critica pe oameni atunci cînd era cazul și care scotea un ban din buzunar cînd vedea un om cu adevărat amărît. Deci domnule Stan , de la mine aveți o bilă albă pe un sfert , și nu cred că lucrurile se vor schimba în bine din păcate, în sensul în care toata  presa să audă ce au de zis gălățenii primarului  Magda CONDOS_ acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

