Ar fi Radu Cosca capabil de învîrteli??


Folclorul care a circulat în aceste zile în anumite medii spunea că relațiile între Radu Cosca  unul din cei mai bogați oameni din Galați și unul din cei mai mari susținători ai lui Marius  Stan în campania electorală locală  s-ar cam fi stricat de la o vreme, motivele vehiculate fiind diverse . Acum habar nu am dacă Radu Cosca, care a ajuns viceprimar venind din mediul privat s-a săturat să facă figurație la Primărie în fotoliul de viceprimar, așa cum susține el,  și char dacă în orașul ăsta chiar nu se poate mișca nimic așa cum ar trebui, altă afirmație de a sa sau poate o fi vorba și de niscai interese, cum se vehiculează în folclorul mediatic gălățean.  . Ultima bombă care circulă la bursa zvonurilor ar fi cea legată de faptul că Radu Cosca și ar fi dorit să pună mîna pe stadionul Portul Roșu, pentru a face restaurante și cîrciumi . Sincer eu stau și mă înteb ce om normal la cap și ar închipui că să faci cîrciumi și restaurante în acea bază sportivă aflată în paragină ar fi o afacere bună și Radu Cosca nu e un om de afaceri prost să și piardă banii aiurea investind în fantasmagorii, după părerea mea . Mai ales că nu cred că fițoșii din Galați s ar duce să își bea cafeaua sau un pahar de whisky tocmai acolo, unde nu îi vede nimeni, în loc să își petreacă în continuare timpul în cîrciumile selecte din centrul Galațiului. Și nici popor muncitor nu mai e în acea zonă ca să spui că se duce să bea o cinzeacă la cîrciuma lui Cosca care ar urma să apară în locul bazei sportive lăsate în paragină. L-am întrebat pe Radu Cosca, așa din curiozitate, dacă este adevărat că vrea să devină mare ” cîrciumar” tocmai la mama naibii, în contextul în care pe piață a apărut informația potrivit căreia Univerisitatea Dunărea de Jos ar fi propus Primăriei să preia acea bază timp de 5 ani  și să o renoveze, în schimb instituția de învățămînt urmînd să preia clasele de la  Liceul Cuza (și să le găzduiască la o clădire pe strada Gării) , liceul fiind  revendicat de comunitatea evreiască și care urmează să fie evacuat.. Baza sportivă care urma să fie renovată ar fi urmat să fie folosită gratut de toată lumea   existînd bineînțeles și un studiu de fezabilitate în acest sens. Eu cînd aud cuvîntul studiu de  fezabilitate mă cam iau durerile de cap, pentru că în general puține studii au avut și rezultate în 25 de ani dar au presupus cheltuirea a unor bani și nu puțini de multe  Oricum, ca să mă luminez cît de cît în legătură cu dorința lui Radu Cosca de a deveni mare patron de cîrciumi și restaurante ,  l-am sunat ca să îi aflu versiunea pe care am să vă o redau și pe care fiecare poate o crede sau nu, în funcție de datele pe are le are.  ” Preocupări pentru reabilitarea bazei sportive Portul Roşu au existat încă din anul 2006, când Consiliul Judeţului a votat, la iniţiativa mea atunci  cînd eram  consilier judeţean PC , un proiect de hotărâre care prevedea asocierea între Consiliul Judeţean şi Universitatea „Dunărea de Jos”, în vederea reabilitării bazei sportive „Portul Roşu”, fondurile în sumă de 3 milioane de euro urmând să fie alocate de către Consiliul Judeţului. A fost executat proiectul de către firma Consproiect, preşedinte la acea vreme la CJ era Eugen Durbacă, iniţiator al proiectului am fost eu, iar proiectul prevedea că CJ venea cu fondurile, iar Universitatea punea la dispoziție baza sportivă . Era practic vorba de reabilitarea bazei sportive însă totul a rămas la stadiul de autorizaţie de construcţie, deoarece s-a schimbat preşedintele de CJ. Am vrut atunci să facem şi asociere cu CL, am transmis o adresă, dar nu am primit un răspuns favorabil, a fost în opnia mea un dezinteres. Asocierea prevedea amenajarea unei piste de atletism, a unui teren de baschet pentru studenţi. Ce s-a mai întâmplat cu acel proiect nu ştiu dar nu am de gînd să fac cîrciumi sau restaurante în acea locație  ”, ne-a declarat Radu Cosca. Aceasta este poate  iar una din telenovelele care circulă în lumea politică și care face deliciul cititorilor , indiferent dacă sunt adevărate sau nu, mai ales că spiritele sunt agitate și interesele mari în lumea politică gălățeană. . Magda CONDOS – acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

 

S

2 thoughts on “Ar fi Radu Cosca capabil de învîrteli??

  1. Pupincuristilor…..Radu Cosca a fost proprietarul cuibului de mafioti MAXX, de la Casa de Cultura a Sindicatelor.
    Toti capii lumii interlope galatene au crescut la sanul lui din anii 90 pana in 2000 !

Leave a Reply

