Pariul cu salariile siderurgiștilor . Cu si despre Sidex


Acum citeva saptamini am scris in premiera in ziarul Monitorul de Galati care sunt solicitarile sindicalistilor de la Siderurgistul legat de drepturile salariale si mai ales de majorarea salariala care o vor cere, si anume de 17 %. Cind am scris ca negocierile se vor relua azi, cind conducerea urmeaza sa dea un raspuns dupa ce va veni din concediul Mihaela Craciun. . Am sa ma risc , ca si anul trecut cind am anuntat ca va fi acordata o crestere salariala de 50 de lei in suma bruta,  si am avut dreptate, si voi spune ca conducerea va acorda tot o suma fixa, pentru ca asa doreste ea. Dacă informatiile mele sunt corecte, tinind cont de faptul ca negocierile vor avea loc dupa amiaza, propunerea sindicalistilor va fi refuzata, vor mai avea loc citeva sedinte de negocieri care se vor solda cu acordarea unei sume fixe, in doua transe cel mai probabil, de la 1 ianuarie si 1 iullie. Va las pe dvs sa ghiciti cam careva fi suma fixa acordata pentru ca alte prime nu se vor da. Cit despre domnul Crisan, care are virsta pensionării cam demulticel, stau si ma intreb de ce nu iese la pensie . Si cam atit. Prietenii stiu de ce , mai asles ca ii cam pleaca membrii de sindicat de la UPSRS care sunt racolati de Vasile Sandor, care a trecut de la Sindicatul Solidaritatea la Sindicatul Metalurgistul condus de Radu Nelu  Magda CONDOS – acest text e un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

