Galațiul și zăpada. Iarna nu i ca vara


07masini5Azi dimineață, cînd mă duceam  spre spital, am făcut niște poze pe niște străzi  lăturalnice unde zăpada e la ea acasă mai ales pe trotuare. Și mai ales acolo unde nu există case unde proprietarii să iasă și să dea la lopată , așa cum ar fi normal. Partea proastă, așa cum mi a povestit cineva,este  că nu există o coordonare ca lumea , Dzeu știe unde, și că lucrurile cîteordată  se fac haotic de unii angajați care au sarcina de a face curățenie pe străzi, mai ales pe cele lăturalnice.07masini 07masini207masini5 07masini3 Eu în cartierul meu nu mă pot plînge că nu e curat pe stradă , pe trotuare mai sunt ceva probleme , dar cineva mi a zis azi un lucru pe care l -am mai auzit și iarna trecută și sincer nu știu cum se va rezolva. ” Eu am mașină în curte. Vin cei care se ocupă cu curățenia, strîng zăpada de pe stradă și o aruncă pe trotuar  ,chiar în fața casei mele. Eu cum să mai ies cu mașina? Trebuie să dau și eu zăpada iar de pe trotuar pe stradă ca să pot scoate mașina din curte. De ce nu se duce zăpada undeva nu înțeleg ”, mi-a spus persoana respectivă, care mi a zis că s-a săturat să facă în fiecare iarnă același sport. Și că știe dacă  cineva din Primăria Galați urmărește și  coordonează modul în care firmele acționează și  le dă indicații  Una peste alta, in Galați lucrurile stau bine în anumite locuri și prost în altele, mai ales pe străzile lăturalnice. Cu ce o fi diferit noul Galați față de cel vechi la acest capitol este greu de spus , dar asta cert o pot spune gălățenii . Magda CONDOS_ acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

