Nepăsare . Cu și despre Sidex


Cineva mi a reprosat la un comentariu  că nu am mai scris nimic cam demult despre ceea ce se întîmplă în Combinat, și mai ales legat de negocieri , acuzîndu mă că aș fi pactizat cu Bezman , cel care negociază noul Contract Colectiv de Muncă, fiind de fapt liderul sindicatului care participă la negocieri. Acum aș vrea să fac o mică mențiune , și anume că am primit destule informații legate și despre ceea ce se întîmplă la negocieri sau despre anumiți lideri ai sindicatului care negociază CCM ul, sau despre ceea ce se  întîmplă la Sindicatul Solidaritatea. Dacă aș fi scris toate aceste lucruri, pun pariu că era un noian de comentarii și motivele pentru care s ar fi întîmplat acest lucru le țin pentru mine. Am făcut un mic exercițiu și am scriu despre cît de bine îndură frigul și gerul siderurgiștii care așteaptă autobuzele să plece la Poarta Sud deoarece acolo încă nu este amenajat nimic ca lumea. Nu am văzuit niciun comentariu din partea cuiva care să îi pese de soarta acestor oameni, deși sunt membri la diferite sindicate . Și asta pentru mine spune multe pentru că  nu prea interesează ceea ce li se întîmplă unor oameni . Și mă opresc aici .  Sunt sigură însă că dacă aș fi publicat un anumit mail primit recent ar fi fost bucurie mare și comentarii cît cuprinde . Magda CONDOS- acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

