Petrecere misterioasă de Revelion organizată de Primăria Galați


Marți am primit un comunicat de presă din partea biroului de Presă al Primăriei Galați, care cuprindea două informații legate de petrecerile organizate de municipalitate pentru gălățeni. Pentru fiecare din cele


două precizări ale Primăriei voi reveni cu un text dar voi începe cu cel de al doilea. În care, rețineți, cu o zi înainte de petrecerea dintre ani, Primăria Galați comunică că organizează o petrecere pentru gălățenii cu venituri reduse. Nu prea pot înțelege logica prin care Primăria Galați anunță acest lucru doar cu o zi înainte , în timp ce pentru petrecerea organizată în parcarea de la  galerile comerciale de pe Coșbuc care nu se pot numi cu adevărat mall s-a putut da comunicat cu cîteva zile înainte, ceea ce este normal.  . Asta ca să afle tot poporul care vrea să audă cîntăreți și mai vrea să facă și niscai vînzare magazinelor respective. Sincer nu pot înțelege dar pot bănui de ce acest eveniment nu a fost anunțat din timp și unele surse spuneau că ar fi fost puse afișe prin oraș deși nu am văzut niciun afiș.   Este ciudat să anunți organizarea unei petreceri pentru gălățenii cu venituri mici printr un anunț  făcut tărziu și fără prea multe amănunte ceea ce m-ar putea face să cred că biletele deja ar fi putut fi deja  date, cele mai multe . Cui și în ce condiții habar nu am, dar pot presupune acest lucru deoarece eu dacă aș vrea să cumpăr un bilet pentru mama mea habar nu am  avut cînd să îl iau și de unde  să îl iau pînă azi  . ”  Mine, începând cu ora 21.00, circa 800 de gălățeni se vor distra la ”Revelionul pentru toți”, la Sala Siderurgistul, unde vor avea parte de o petrecere specială pentru trecerea dintre ani, organizată de Primăria municipiului Galați. Participanții vor beneficia de un meniu diversificat, băuturi alcoolice și răcoritoare, șampanie, fructe și prăjituri. Prețul unui bilet este de 50 de lei. Petrecăreții vor avea parte și de un program artistic special, cu muzică ușoară, muzică populară și de petrecere. Vedetele serii vor fi cunoscutul cantautor din republica Moldova, Ion Suruceanu, și trupa Zdob și Zdub. petrecerea durează pînă în zori ”, se arată în comunicat, Nu prea înțeleg cum stă treaba cu organizarea unei petreceri cînd este vorba de niște gălățeni cu venituri reduse, și dacă ar fi fost făcut totul cu cap, după umila mea părere, asta ca să nu să apun  ceea ce îmi trece mie prin minte, ar fi trebuit anunțat evenimentul din timp ca oamenii să nu stea la zozi, să știe între ce ore pot cumpăra un bilet deși pun pariu că nu va fi așa . Dar eu am altă teorie legată de cei fericițiii pensionari sau gălățeni cu venituri reduse care se pot distra în noaptea de Revelion cu o asemenea sumă mică, și tare nu aș vrea să am dreptate. Magda CONDOS – acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare 

Leave a Reply

