Cum se face Primăria Galați că îi ajută pe cei neputincioși


După ce a anunțat că incepe distribuția la acordarea ajutoarelor alimentare către anumite categorii de gălățeni care îndeplinesc criteriile stabilite de lege, și după ce Cantina de Ajutor Social Galați a organizat de data aceasta un număr mai mare de centre de distribuire a acestor ajutoare toată lumea a aplaudat inițiativa  de a pune la dispoziție un număr de telefon de la Primărie unde persoanele care nu se pot deplasa sau sunt foarte bolnave pot suna pentru a veni un mijloc de transport al municipalității pentru a aduce alimentele. Ideea era bună, nimic de zis dar aplicarea ei a fost sublimă. ȘI spun asta deoarece o cunoștință din Combinat, care are părinții amîndoi la pat, m-a sunat și m-a rugat să îi dau numărul de telefon să ceară ca mașina să vină acasă să aducă alimentele Omul abia venise din oraș și de la serrviciu, era obosit rău . I-am dat numărul de telefon, mi-a mulțumit iar omul m-a sunat peste vreo 2 ore profund ” mulțumit” cum au mers lucrurile. Am să reproduc din memorie discuția , deoarece este mai elocventă ” Bună seara Magda, acum am ajuns acasă și sunt plin de draci. Am sunat la numărul ăla, le-am zis care este situația și mi-au zis că dacă tot am sunat și sunt fiul lor să vin eu să le iau. Le-am spus niște mulțumiri în gînd și le-am zs ce se întîmpla dacă nu eram acasă la tata care e imobilizat la pat, m-am dus în Țiglina 1 . Era vreo 18 seara, erau vreo zece persoane, unii erau cam nemulțumiți , nu am înțeles de ce prea bine. Mai erau și niște polițiști locali care stăteau deoparte și se hlizeau, ce or fi găsit de răs nu am înțeles așa cum nu am înțeles care era rolul lor decorativ acolo că nu interveneau cînd unii se agitau. După o oră am reușit să iau pachetele părinților mei și să mulțumesc în gînd  Primăriei pentru ajutorul acordat celor care nu se pot deplasa . Scrie asta dacă poți, poate aude cineva pentru că mai erau și alte cazuri ”, mi-a zis omul, care este cît de cît cunoscut în Combinat și putea apela dacă dorea , așa cred, și care l-a votat pe Marius Stan. Cam așa merg lucrurile prin Primăria Galați în anumite sectoare și nu e singurul exemplu în care merge totul strună. Cum ar fi la fundația Andreiana Juventus . Dar despre alte lucruri zilele următoare, Vă urez să aveți căldură în apartamente că la mine e tot frig. Parametrii , bată i vina ! Magda CONDOS acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

 

Leave a Reply

