” Minunea” din fața Spitalului CFR Galați


De cîteva luni sunt nevoită să bat drumul la Spitalul CFR situat în Valea Orașului, și mărturisesc , așa cum am scris acum ceva timp pe acest blog, că pentru mine nu era o bucurie acest lucru. In afara faptului că eram nevoită să aștept venIrea autobuzului 29 care avea capăt de traseu Gara, și care era vai mama lui, ca să cobor pe strada Dogăriei pentru a ajunge la spitalul cu pricina trebuia să întreb șoferul sau pe vreun călător deoarece nu erau stații de autobuz trasate. Problemele nu se terminau aici, pentru că atunci cînd coboram din autobuz aveam de cele mai multe ori norocul să dau ochii cu o haită de cîinii care se burzuleau între ei și pe care trebuia să îi ocolesc cu mare grijă. Dar să trec peste aceste episoade din viața mea și să vă spun că vineri am avut o revelație. De fapt mai multe, ceea ce înseamnă practic normalitate . Am ajuns în stația din Țiglina 1 și a venit un autobuz marca SH ce e drept din Olanda, care avea o vechime de 10 ani, dar care avea scaune confortabile și cel mai important în el era căldură și nu mergea cu viteza melcului ca vechea mașină 29 care circula pe acel traseu înainte pe la noi în cartier. Hopa , mi am zis fericită ! Iată un prim semn bun în afară că afară apăruse în sfărșit soarele. Cănd mă pregăteam să cobor pe strada Dogăriei, așa cum eram obișnuită, într-un loc unde nu exista niciun marcaj, marea mi a fost surpriza să văd că nu pot face acest lucru, deoarece autobuzul a întors puțin și a oprit într-o stație care era marcată și avea și refugiu de sticlă, unde te poți adăposti dacă plouă sau ninge. Dar minunea nu s-a oprit aici pentru că în fața spitalului CFR era amplasată stația amenajată așa cum trebuie și  care normal exista pe strada Dogăriei și nu era marcată astfel încît trebuia să ghicești unde trebuie să stai. Toate bune și frumoase aș putea zice cu mîna pe inimă, singurul lucru care lipsește este afișarea unui orar care să specifice orele la care vin autobuzele29 și 15 în stațiile respective pentru ca lumea să știe cît are de așteptat. Deci dacă vrei se poate , domniilor care vă ocupați de această problemă ! Magda CONDOS_ acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

