Viceprimarul Radu Cosca spune adio Primăriei Galați !


În noul Galați , unde simți că nu se întîmplă nimic deosebit cu adevărat, deși trebuie spus că primarul Stan a avut cîteva inițiative bune în cei docoscai ani și ceva de mandat în fruntea orașului, cea mai importantă după mine fiind încheierea unor contracte pentru anveloparea blocurilor care vor reduce prețul facturilor de căldură  la iarnă , se mai întîmplă din cînd anumite lucruri care pot lăsa sau nu un gust amar. Depinde de modul în care privești lucrurile. Nu am nimic cu petrecerile organizate de primarul Stan, mai ales cînd sunt făcute din bani privați deși locația este discutabilă, deoarece lumea mai trebuie să se și distreze și să mai uite de necazuri, lucru perfect adevărat. Nu am nimic și chiar am apreciat faptul că dorește să aducă investiții în oraș , că a afirmat că Galațiul nu are infrastructura necesară pentru atragerea de investitori , lucru cu care iarăși sunt de acord deoarece de 25 de ani nimeni nu a fost în stare să facă un drum care să lege orașul de restul țării , iar pentru realizarea acestui proiect atît de important pentru Galați care ar conduce la înființarea de locuri de muncă nu văd nici gălățeni ieșind în stradă și nici petiții pe facebook.  Așa cum am apreciat proiectul demarat legat de construirea de locuințe sociale , atît de necesar ținînd cont de numărul de gălățeni care nu au o casă .Ceea ce nu pot înțelege eu este modul în care primarul Marius Stan, despre care unele voci spun că are un suflet bun dar ar fi ușor influențabil,  a înțeles să facă reformă și curățenie în Primărie și în evaluarea personalului , lucru care s-a soldat doar cu plecarea directorului de Infrastuctură , Radu Dinu. Că o fi fost Radu Dinu vinovat de unele lucruri , aș putea admite acest lucru dar nu înțeleg de ce evaluarea personalului nu a vizat și Direcția de Investiții a Primăriei, care a fost subiectul criticilor în ședințe ale Consiliului Local deoarece mulți consilieri locali au reproșat faptul că de 2 ani s-au cheltuit doar o treime din bugetul de investiții al orașului, lucru care nu este deloc normal. Deci singurul Acar Păun care a plătit a fost directorul Radu Dinu , iar azi viceprimarul Radu Cosca , care este și consilier local PC și unul din oamenii care l-au susținut cu adevărat în campania electorală pe primarul Marius Stan a decis să își dea demisia din funcția de viceprimar cît și din cea de consilier local al PC, urmînd să rămînă deocamdată să activeze ca simplu membru în cadrul partidului. Deși au fost prieteni iar Radu Cosca a fost unul din susținătorii lui adevărați în campania electorală și nu numai, în ultima vreme tensiunile între cei doi au apărut , viceprimarul Cosca fiind de cîteva ori pe punctul de a renunța la funcție. Radu Cosca, care este unul din cei mai bogați oameni din Galați , nu a venit la Primărie, așa cum mi -a spus , nici pentru telefon, pentru că îl folosește pe al său personal,  nici pentru salariul care pentru el reprezenta cred bacșiș la ospătar, nici pentru mașină, deoarece folosea mașina personală, ci pentru că acesta susține că a vrut să facă ceva pentru oraș dar nu prea a putut. ” Este adevărat că am fost în relații bune cu primarul Stan dat în ultima vreme lucrurile s-au schimbat pentru că m-am simțit inutil. Eu nu am venit în Primărie să ocup o funcție degeaba și să nu fac ce mi -am dorit pentru oraș și îmi pare rău că nu mi -am dat demisia mai demult. Am încercat să îi explic domnului primar anumite lucruri care ar fi trebuit făcute în Primărie, unde există și oameni competenți dar care trebuie coordonați corespunzător, dar nu am fost ascultat ”, mi a spus Radu Cosca. Pe Radu Cosca l-am apreciat pentru faptul că a fost unul din puținii oameni din Primărie care nu a fost de acord ca doar un mare agent economic să beneficieze de anumite facilități , în timp ce restul firmelor gălățene nu au beneficiat de atîta atențe , și pentru asta a avut o bilă albă de la mine. Și nu a fost singurul motiv deoarece pușini din Primărie veneau la prima oră și plecau tîrziu noaptea acasă după ce inspectau și ceea ce se întîmplă prin oraș. Așa cum pot să îi dau o bilă albă pentru amenajarea parcului de la Țiglina 1 sau pentru lucrările de la parcul Viva.. Nu știu ciNe va fi viceprimar în locul lui Radu Cosca, deși aș pune un pariu că ar putea fi ales conservatorul  Eugen Găvan, dar tare mă tem că dacă ritmul investițiilor în Galați va continua la fel , problema căldurii nu va fi rezolvată și nu se vor face eforturi pentru atragerea de investiții care să conducă la înființarea de locuri de muncă, șansele lui Marius Stan de a mai căștiga un mandat în anul 2016 s-ar putea să nu fie atît de mari cum se poate crede. Pentru că nu se face primăvară cu o floare și nu poți găsi tot timpul argumente pentru faptul că anumite proiecte promise nu au fost începute, deși poate de multe ori ai dreptate. Acum sunt tare curioasă cine va mai ține audiențe la Primărie deoarece singurul care făcea acest lucru era viceprimarul Radu Cosca , dar poate nici asta nu i un capăt de țară. .Așa cum mi-ar părea tare rău dacă se va confirma zvonul potrivit căruia Angela Ivan va fi debarcată din fruntea Zonei Libere Galați, nu că nu ar fi competentă, ci pentru că nu ar fi în grațiile primarului Stan , lucru care sper totuși că nu se va întîmpla și că primarul nu este un om răzbunător și care poartă resentimente. Magda CONDOS – acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

