Iulian Arama, exclus din PMP Galați


Vineri cei de la PMP Galați au transmis un comunicat de presă în care au anunțat sec faptul că în urma analizei efectuate de  Consiliul Executiv Județean al Filialei Galați a Partidului Miscarea Populară privind rezultatele anului electoral 2014 și a aportului adus de fiecare dintre membri echipei de conducere a organizației la realizarea scopurilor propuse, a fost adoptată hotararea de destituire din funcție  și excludere din partid a domnului Iulian Nicușor Aramă, ca urmare a încălcării repetate a  hotărârilor organismelor de conducere ale partidului, aducând astfel prejudicii majore îndeplinirii unor obiective politice importante.”Organizația județeană  Galați a Partidului Mișcarea Popularără ramane consecventă scopurilor  și principiilor declarate la înființare, prin care  și‐a asumat promovarea meritului, performanței  și solidarității în efort  și descurajarea oricărei forme de oportunism politicianist” anunță Biroul de presă al PMP Galați condus de Cătălin Cristache .Cam așa sună  sec comunicatul de presă transmis de biroul județean , un comunicat nesemnat de nimeni. Unde nu se precizează nici care ar fi prejudiciile de imagine aduse de Aramă sau care ar fi fost cașcavalul, pardon aportul, cu care  acesta nu a contribuit așa cum trebuia,ceea ce înseamnă că nu ar fi adevărat,  dar eu îmi aduc aminte cînd la venirea Elenei Udrea la Galați am întrebat -o de ce PMP  și ea are atît de puține postere și afișe în oraș , lucru cam ciudat atunci cînd vrei să cîștigi președinția țării. Fără a supăra pe nimeni aș vrea să mai spun că cei de la PMP Galați nu au avut o campanie deosebită nici în presă nici pe online și nici pe facebook, unde am remarcat doar două persoane membre ale PMP Galați  care a postat mai des pro PMP și Elena Udrea, și nu făceau parte din conducerea centrală și care criticau guvernul și rezulotatele guvernării , probabi pentru ca s au axat in discutiile directe cu oamenii. . În rest la Galați a fost cam liniște în sînul organizației care totuși nu pot spune că nu a distribuit afișe în căsuțele poștale. Nu știu cine a fost zgîrcit la pungă sau nu în această campanie unde PMP Galați nu s-a prea văzut public în campania electorală , însă Aramă , unul din apropiații pedelistului Mircea Toader, mi-a zis că decizia de excludere a sa din partid nu are legătură cu faptul că soția sa este directorul Casei Județene de Pensii și el ar fi acuzat de noncombat din acest motiv, la fel cum nu ar fi adevărat nici zvonul care circulă și anume că ar fi făcut o înțelegere cu un senator important gălățean PSD  pentru a nu se implica prea tare în lupta politică. ” Ședința a avut loc în lipsa mea . cînd se știa că eu nu pot fi prezent deoarece sunt la Cahul unde predau niște cursuri.Eu cred că m-am implicat suficient și cei care știu situația știu care e adevărul. Eu cred că ar trebui analizat de ce a scăzut scorul obținut de partid de la alegerile parlamentare la cele prezidențiale cu un procent și ceva și să se stabilească responsabilii . Și să nu se uite că eu mi-am dat demisia din funcția de consilier județean al CJ si am veit in PMP  ” ne-a declarat Iulian Aramă. Una peste alta eu nu prea văd un viitor roz acestui partid la Galați dar asta nu este treaba mea ci a altora , dacă ceva nu se va schimba in strategia acestui partid care poate are intentii bune dar citeodata u este destul   Magda CONDOS

4 thoughts on “Iulian Arama, exclus din PMP Galați

  1. PMP ca si DDPP sunt niste partied marionete menite sa-l sustina pe Basescu si nu pe Udrea sau DD care se si vedeau cu sceptrul Presidential in mana calare pe fotoliul de la Cotroceni. Arama Iulian isi merita soarta pentru ca: “iubesc tradarea dar urasc pe tradatori”. Asa patesc sufletistii in politica galateana, Se pare ca i-a venit randul si lui Arama sa guste din tortul democratiei galatene.

  2. Serios ? E doar un alt traseist care isi merita soarta,ca e mare valoare bla,bla,bla. frectii tata ,atata timp cat iti lustruiesti dosul de la un partid la altu in functie de interesul propriu pentru ce ar trebui sa ai plang de mila ?

  3. domnisoara jurnalistica…va mai aduceti aminte de mine…cel care va sunat acum ceva timp sa va dea ceva informatii despre acest individ….frumos ati facu ati inchis telefonul in nas….si v-am promis dovezi …dar vad ca scriem cum bate vantul….tot asa si la mai mare cine plateste ….scrijeleste……

  4. ptr toti postaccii nu e vb de partid e vb de ciolan si nu inteleg de ce bu aitivotat impotriva celeor 2 ca nici unul nu e ce ne trebuie
    clasa politica de cacat cine crede in vreun partid e \PROST cine vrea sa ma dea in judecata ca la cati idioti sunt in romania accept …contactati domnisoara jurnaluistica sa va dea datele mele…

Leave a Reply

