Invazie pe strada Brăilei


Demonstratia de forta facuta vineri dupa amiaza de cei de la PSD Galati, UNPR Galati, PC Galati dar si membri ai noului partid aflat in chinurile bacalbasaprotestfacerii, numit PLR, coordonat de Cristian Dima,  și anume pe artera principala a Galatiului cind in jur de 4000 de oameni au iesit pentru a striga că il vor pe VIctor Ponta presedinte mi s a parut o actiune ok dar care nu a avut nimic deosebit si careprobabil ca face parte din strategia de campanie. De la  actiunea, organizata de cei de la TSD Galati, la care au fost prezenti senatorul Gheorghe Saghian care a mers alaturi de europarlamentarul Dan Nica si deputatul PSD Viorel Stefan in mijlocul oamenilor, in timp ce presedintele UNPR Galati, Eugen Chebac, s a aflat in mijlocul membrilor partidului lui, nu putea sa lipseasca deputatiu PSD Galati, Florin Pislaru, cunoscut sub numele de cod PIntea, care a fost un fel de maestru al ceremoniei. Nu au lipsit nici viceprimarul PSD Florin Popa, care a fost in frunte ,nici Marius Margarit sau Ionut Pucheanu, nici Ilie Zanfir, nici Eugen Găvan de la PC, si bineinteles nici presedintele CJ Galati, Nicolae Bacalbasa care a mers in fruntea coloanei alaturi de Florin Pislaru.mitimgponta2 Sincer eu nu am nimic cu Florin Pislaru, chiar nu ma pot supara pe el nici cind minte, dar in ruptul capului nu inteleg cum oameniii din PSD cu functii care au o greutate mai mare l-au lăsat pe PIslaru să fie virful de lance al acestei actiuni, chit ca era vorba de colegiul al carui deputat era. Dar ceea ce nu am inteles eu absolut deloc a fost prezenta in frunte a unui om in virsta, cu care nu am nimic deoarece respect oamenii batrini, dar care nu mi s-a parut cea mai buna imagine pentru o asemenea adunare de 4000 de oameni, votanti ai lui Victor Ponta . Eu cred ca se putea gasi un om in virsta care sa arate un pic totusi altfel decit batrinul care s a aflat mereu in fruntea coloanei purtind un panou pe care scria ” Votati Victor Ponta ” . Dar fiecare partid are probabil strategia sa pe care nu o pot comenta., asa cum nu pot comenta de ce primarul Marius Stan nu a participat la tot mitingul. Sincer eu nu l am vazut deloc, dar Picu Apostol Roman, presedintele organizatiei municipale a  UNPR Galati, mi-a spus ca primarul Stan a fost la Casa de Cultura a Sindicatelor , unde a inceput mitingul si unde ar fi impartit niste caciulite albe . Magda CONDOS_ acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

One thought on “Invazie pe strada Brăilei

Leave a Reply

