Susținător gălățean surpriză pentru Iohannis


Acum o lună m am întilnit cu fostul primar socialdemocrat Dumitru Nicolae si mai in gluma mai în serios , l am intrebat pe cine votează la președinție. OLYMPUS DIGITAL CAMERAMi a zis că pe Klauss Iohannis, pentru că e primar al Sibiulu și îl cunoaște, este prietenul lui și este un om serios, care se ține de treabă. Sincer în prima clipă nu l-am crezut pe Dumitru Nicolae, dar a fost  o secundă. Și atît. Zilele trecute, mai exact miercuri, m-am întîlnit cu fostul primar în fața sediului Direcției de Finanțe de pe strada Brăilei. L-am întrebat iar , după ce am mai schimbat o vorbă alta, cu cine votează, și mi a dat același răspuns Klauss Iohannis. Motivele pe care mi le-a spus au fost cam aceleași , și anume că ar fi un om  serios , că se ține de treabă, că îl cunoaște și că este prietenul lui de mult timp. Sincer habar nu am dacă mesajul lui Dumitru Nicolae, care a fost primarul apreciat de pensionari mai ales, își va atinge ținta , pentru că eu cred că astfel primarul Nicolae vrea să îi convingă pe unii din cei care mai cred în el să îl voteze pe Iohannis , și nu pe Ponta. Și aici mă refer la pensionari, cei care l-au votat conștiincios pe Dumitru Nicolae. atiția ani  Dacă strategia lui Nicolae va reuși habar nu am dar sunt sigură că mesajul lui ar putea avea poate și un efect advers, și aici mă refer la cei care nu sunt mulțumiți de ceea ce a făcut primarul Nicolae cît a condus orașul . Dar asta vom vedea duminică seara . Magda CONDOS

2 thoughts on “Susținător gălățean surpriză pentru Iohannis

  1. pai nu ai cum sa fii multumit de ce a facut mosul, pt ca tocmai asta e problema lui, nu a facut NIMIC timp de 12 ani cat a condus orsaul asta. bine, nu ne putem lauda deloc nici cu actuala conducere…

Leave a Reply

