Gălățeni tîmpiți


Președintele CJ Galați, socialdemocratul Nicolae Bacalbașa, a ieșit miercuri seară pe un post local de televiziune pentru a l susține pe șeful său de partid, și anume Victor Ponta , la președinția României.  Pînă aici nimic anormal deoarece ar fi fost anormal ca Nicolae Bacabalșa să nu îl susțină pe Victor Ponta pentru a ajunge șef al statului. La fel cum de normal mi s a părut ceea ce a spus despre importanța înființării Facultății de Medicină la Galați și rolul pe care l-a avut doctorul Aurel Nechita, membru important al PSD Galati.  Ceea ce nu am înțeles eu a fost modul în care președintele CJ a ținut să îi convingă pe gălățeni să voteze cu Victor Ponta  și spun asta ținînd cont de faptul că lui Nicolae Bacalbașa i se pot reproșa multe dar nu faptul că nu ar fi o persoană cultă și care a citit ceva la viața sa. Am să trec peste aprecierile aduse aduse de președintele CJ la adresa lui Victor Ponta , pe care îl  consideră ca fiind cel mai bun președinte pentru România , și am să spun ceea ce mi a lăsat un gust amar. Și anume remarca domnului Bacalbașa la adresa gălățenilor care îl vor vota pe Klaus Johannis , pe care îi consideră tîmpiți dacă vor pune ștampila pe candidatul ACL. Habar nu am cine este cel mai bun candidat pentru a se instala la Cotroceni , dar cred că este dreptul fiecărui om să decidă pe cine votează, fără a fi catalogat în vreun fel anume. La fel de anormal mi s ar părea dacă cineva ar spune că cineva  care votează cu Ponta, Udrea , Macovei sau oricare alt candidat este ,de exemplu ,cretin.  Dacă tot vorbim de o societate normală unde oamenii să se poarte normal și unde să nu mai existe dezbinare sau ură între oameni. Magda CONDOS

4 thoughts on “Gălățeni tîmpiți

  1. Am răsfoit blogul tău şi te felicit pentru ideile prezentate, dar ar putea fi mult mai atractiv şi mai uşor de citit, cel puţin pentru mine, dacă ai avea mai mare grijă la folosirea elementelor de ortografie si punctuaţie. Semnele de punctuaţie se folosesc imediat după cuvânt, iar în limba româna scrisă se foloseste mult semnul “-” si nu ” “. Nu cred că ar fi greu ca după ce ţi-ai vărsat năduful să încerci să corectezi ce ai scris.

  2. Draga Magda Condos,
    Cand ai sa ai ocazia sa te intalnesti cu NEMERNICUL asta de predinte de CJ GALATI Bacalbasa Nicolae ca eu MARCEL un locuitor al Galatiului de 47/ani sunt un TAMPIT nu de azi,nu de ieri,nu de anul trecut ci din DECEMBRIE 1989 de cand niste TAMPITI mai mari ca mine au avut curajul sa iasa in strada pt LIBERTATEA NOASTRA si niste NEMERNICI ca EL ne-au CONFISCAT-O numai si numai pt ei,neamurile si prietenii lor NEMERNICI.
    Ca eu MARCEL locuitor al GALATIULUI de 47/ani nu am votat si nici nu am sa votez partidul CAMELEON PCR-FSN-PDSR-PSD(un partid plin de BORFASI si JEGURI UMANE) in VECII VECILOR pt nimic in lume.
    Cum Doamne iartama sa votezi niste GUNOIAIE PLAGIATOARE,MINCINOASE SFIDATOARE PUSCARIASE,INCOMPATIBILE,ETC,ETC……..!Care traiesc pe spinarea noastra ca niste PARAZITI SOCIALI si infloresc vazand cu ochii de la un mandat la altul dintr-un salar de bugetar.
    Aceste GUNOAIE JEGOASE respecta cu sfintenie cele 3 principii de baza ale COMUNISMULUI:
    Sa MINTIM!
    Sa FURAM!
    Sa CHIULIM!
    As mai scrie multe altele despre GUNOAIELE astea JEGOASE dar deja imi este SCARBA si LEHAMITE
    PS.Iesiti oameni de buna credinta la VOT deoarece cu cat iesim mai multi cu atat scade puterea GUNOAIELOR de teapa astora si sa mai stiti ceva ca JEGURILOR astea nu le e frica de LIBERTATE(puscarie) cat le e frica de SARACIE!

    • Dle cu respect va spun ca fiecare are dreptul sa voteze cu oricine daca asa considera dar pe mine m a deanjat limbajul si anume expresia timpiti. Dl Bacalbasa nu este un om prost ci chiar a citit la viata lui dar parca se vorbea de introducerea urii si a violentei in rindul societatii romanesti. Cine o introduce oare. Iar remarca dlui Bacalbasa mi a adus aminte de remarca lui Mircea Badea care afirma odata la o emisiune de a lui ca toti romanii care au votat cu Basescu sunt timpiti.Era acum vreo 2 ani cind am auzit asta la Badea in emisiune, de atunci nu ma mai uit la el pt ca eu nu voi cataloga oamenii in niciun fel. Asta inseamna sa induci violenta si sa imparti societates. O zi Buna. Cine considera ca dl Ponta este alegerea cea mai buna este dreptul lui

  3. daca Ponta e “cel mai bun presedinte pentru Romania”, m-am lamurit de ce inseamna “viziune politica” de galatean… ca si prim ministru a fost si este inca cea mai proasta alegere din ultimii 10 ani, cu cele mai proaste decizii, ca sa nu mai vorbim de faptul ca-i un plagiator mincinos, care azi zice una si maine zice opusul – fara pic de coloana vertebrala…
    n-am mai votat de ani buni, mereu am anulat votul, insa de data asta ma duc sa votez pe oricine altcineva, numai copilul familiei Iliescu sa nu iasa presedinte…

Leave a Reply

