Ţigăneala de la Romarta Veche


terasa3Eu pot să mă prefac că înţeleg faptul că oraşul Galaţi are cea mai mare nevoie de restaurante, cîrciumi sau bodegi, acest lucru depinzînd de buzunarul proprietarului care decide să îşi decshidă o afacere de acest gen, dar nu pot înţelege în ruptul capului cum în centrul vechi al oraşului, mai exact la Romarta Veche, imaginea seamănă cu un kitch. Asta a fost impresia mea azi dimineaţa cînd am trecut prin faţa bazinului cu statuia  cunoscută de gălăţeni sub numele de Nespălata, o statuie pe care am vazut o zilnic timp de 7 ani pentru că am crescut la blocul L de la Romarta Veche şi deci nu pot să nu îmi amintesc cum arăta acea zonă atunci. Cu tot respectul meu faţă de onor reprezentanţii Primăriei Galaţi am o mică nedumerire . Şi anume dacă tot s a construit acolo, la parterul blocului, un restaurant care avea deja un rînd de scaune scos afară, de ce mai are nevoie ca şi o parte  a acestui bazin să fie “garnisită ” cu mese şi scaune la care nu vedeai picior de client. Stau şi mă gîndesc ce s ar fi întîmplat dacă acele mese cu scaune erau cînd eram eu copil şi cînd împreună cu vecinii mei alergam împrejurul bazinului şi ne mai stropeam şi cu apă. Şi încă ceva. Nu ştiu dacă este legal să poţi pune mese şi scaune chiar în dreptul bazinului, presupun că da, dar eu aş propune ca tot bazinul să fie înconjurat cu mese şi scaune.  Ce spuneţi domnilor de la Primăria Galaţi. Este oare o idee buna  Magda CONDOS acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

One thought on “Ţigăneala de la Romarta Veche

  1. Si n-ai vazut preturile inca, sunt sfidatoare. Cand se lasa inserarea nici nu zaresti ce scrie in meniu. Terasa de fitze unde deseori intalnesti noaptea multi adolescenti.

Leave a Reply

