Avem nişte ciini inca pe strazi. Ce facem cu ei


IMG_20141005_112832 Nu vreau să stărnesc prin ceea ce voi scrie indignarea iubitorilor de animale, si spun asta în conditiile in care am un catel foarte batrin acasa de care am grija si niste pisici afara pe care le hranesc. Deci departe posibilitatea  de a putea fi considerata o persoana care nu iubeste animalele. Nu as fi facut duminica aceasta poza in miezul zilei, in cartierul Tiglina 1, in zona blocului garnizoana  unde locuiesc militari,  o poza de unde se vad vreo 4 sau 5 ciini care zburdau fara nicio grija, inclusiv pe trotuar, iar din cind in cind isi mai aruncau unul altuia cite un latrat. Am facut o insa pentru ca eram cu nepotii mei, care au 6 si 7 ani, si care atunci cind i au vazut au inceput sa plinga de frica , rugindu ma sa ocolim zona. Si acum am sa va spun de ce nepotii mei sunt atit de speriati atunci cind vad un ciine si aici ma adresez mai ales celor care au copiii. Cu citeva zile mai inainte, mama lor a scapat de la serviciu seara, la ora 22, a venit sa ii ia pentru a merge acasa iar in zona garajelor din Tiglina 1, dar si din curtea Scolii 2, au navalit o haita de vreo 7 ciini care se indreptau spre ei. Este inutil sa va spun cit de speriati au fost nepotii mei care atunci cind vad un ciine pe care ar trebui sa il considere un prieten al omului, ceea ce si este, nu stiu cum sa o ia la fuga. Sa fiu bine inteleasa iar acesta este inca un apel pe care il fac atit catre domnul presedinte al CJ, Nicolae Bacalbasa, care stiu ca iubeste ciinii dar si directorului Ecosal. Sa iubesti un ciine este un lucru absolut normal dar nu este normal ca acestia sa mearga pe strada, citeodata in haita,  ca si cum ar fi pe cimp. Eu doresc doar ca acesti ciini sa fie strinsi si dusi la un adapost pentru ca nu pot sa va doresc sa vedeti un copil traumatizat de vederea unui ciine cind acest lucru ar trebui sa il bucure. Magda CONDOS

2 thoughts on “Avem nişte ciini inca pe strazi. Ce facem cu ei

  1. Nu sunt nici iubitorii de animale de vina ,nici saracii caini de pe strazi .ci guvernul roman care de 25 de ani nu a dat legile de rigoare in ceea ce priveste animalele (bine ca nu da de nici un fel nici ptr oameni _),ar fi trebuit sa se fi dat legea sterilizarii obligatorie ,dupa ce in prealabil s-ar fi facut programe de sterilizari gratuite ptr cei cu un venit mai mic ,programe de sterilizari cu reduceri ptr cei cu mai multi catei ,(multi romani dintr-o mila patetica si prosteasca ,din cauza mentalitatii nu doresc sa si sterilizeze cainii cumparati ,dar nu le este mila sa abandoneze sau sa-i omoare),nu o lege prin care sa se controleze canisele ,adaposturile private si de stat ,o lege prin care se pot sactiona cei care le abuza,o lege prin care se pot sactiona veterinarii ptr neglijenta (valabil si ptr unuii medici din Romania ),construite adaposturi adecvate cu un personal calificat si educat ,din pacate ..din anumite interese acel guvern nu vrea cele mentionate mai sus ,de ce oare ?Daca iubitorii de animale s-ar uni cu cei care nu agreaza animalele sa ceara cele de mai sus guvernului ar fi bine ,din pcate nu exista unire in nici o privinta ..Nimeni nu doreste caini pe strazi si nici ucisi miseleste ,voi platiti o taxa de ecasisaj ,prin care ,cainii trebuiesc sterilizati ,pusi in adaposturi adecvate ,hraniti si ingrijiti ,din pacate ,….taxa se duce prin buzunarele unora ,cainii sunt omorati prin orice mijloace de 25 de ani ,oamenii sufera ptr ca unii nu-i doresc morti ,iar altii nu-i doresc pe strazi ,dar atat timp cat acel guvern nu da legile de rigoare ,mai ales legea sterilizarii ,atat timp cat romanii abanoneaza ,vor fi multi caini si mereu ..Personal ,nu am vz nici un caine rau ,pana acum doar oameni rai .Mi-am ingropat tatal la Etrnitatea ,si stiti cat sunt si acolo ,si tot din cauza omului ,cainii foarte linistiti ,ziua ,si noaptea (plecat dupa 12 noapte de la priveghi )si nici macar latrata nu eram ,dar intr-o zi ,o cucoana cu geanta ,a inceput sa dea in ei si sa strige ca este atacata ,era in fata mea ,mdoar la un metru ..cainii normal ,au inceput sa latre la ea ,doar erau loviti ,am intrat in ea si i-am spus doar atat daca ,as da in ea din senin ce s-ar intampla ?

Leave a Reply

