Cind interesul poarta fesul In transportul galatenilor


In acest articol nu mi am propus sa tin partea Transurb, societate care are si ea niscai hibe pentru ca nu totul merge ca la carte intotdeauna, dar recunosc ca cea mai mare problema pe care eu cred ca exista este legata de  transportul cu maxi taxi. Si nu spun asta deoarece nu este o priveliste prea placuta sa vad autobuze pline de pensionari , unii din ei probabil neavind ce face acasa si decizind sa isi petreaca timpul liber  calatorind cu autobuzul , dar imi place mai putin sa calatoresc cu maxi taxiul fara sa primesc bilet si de multe ori in picioare. Daca as spune ca daca am mai vazut autobuze ale Transurb trase pe dreapta iar calatorii intrebati daca au bilet, in cazzul maxi taiurilor nu mi s a intimplat acest lucru niciodata. Daca as spune ca circulatia in picioare in maxi taxi nu este permisa conform unei hotariri aprobate acum ceva vreme de CL si daca as spune ca atunci cind dai 15 lei vechi si nu primesti bilet cam miroase a evaziune fiscala nu stiu daca gresesc prea mult. Asa cum nu gresesc daca as spune ca niciodata , atunci cind am calatorit cu maxi taxiul, nu am vazut sa fi fost facute controale pentru a verifica daca pasagerii primesc bilet sau de ce calatorii merg in picioare, inghesuiti. Nu sunt atit de naiva sa nu imi inchipui ce interese mari exista si mai ales de ce nu prea se face nimic, dar sincer nu inteleg de ce in ultima sedinta de Consiliu Local s au adoptat niscai hotariri de CL care ar putea fi considerate drept niste lovituri date Transurb, desi solicitarile au fost legale, asa cum a tinut sa precizeze consilierul local PSD Hristache Bogatu , dar care au stirnit nemultumirea consilierului local PDL Mihai Alin, care a spus ca nu intelege de ce anumitor operatori li se da licenta pentru a transporta angajatii unor societati cu si de la locul de munca. tocmai acum cind mai sunt citeva luni ăina cind se va reglementa transportul de persoane in oras. Cu precizarea ca nimic nu este ilegal , asa cum a afirmat si primarul Stan, care a spus ca avizele date acelor operatori privati sunt valabile pina la anul in primavara si ca reprezinta o facilitate  pe care unii din angajatori doresc sa o ofere salariatilor in ceea ce priveste transportul, in cadrul sedintei de CL s a pus public o problema , si anume ca ar exista suspiciuni ca  poate unii din acei operatori nu ar efectua doar transportul salariatilor societatilor respective, ci ar urma sa faca si curse de transport persoane in oras, lucru care nu ar fi tocmai ok . Si nu poti sa nu te gindesti la faptul ca poate  cei mai afectati de aceste decizii ar fi cei de la Transurb, care pierd din calatori, pentru ca de exemplu efectuau curse  regulate conform traseului ,la o societate care a solicitat ca angajatii sa fie transportati cu ajutorul unui operator privat. Magda CONDOS acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

2 thoughts on “Cind interesul poarta fesul In transportul galatenilor

  1. 15 lei vechi nu pot fi decat poate 15.000 de lei vechi. Altfel ne ducem cu gandul la bancnotele de dinainte de ’89. Concurenta nu poate fi decat benefica pentru calator. Sa nu uitam ca maxi-taxi-ul a fost primul mijloc de transport fara hotii de buzunare oferiti bonus de Transurb. Odata cu desfiintarea tuturor privatizatilor care pare a fi sloganul fotbalistului-primar, vom avea din nou parte de minunatele conditii comuniste de acum 25 de ani in mijloacele de transport. Pensionari transpirati, papornite pe scaune, buzunare taiate cu sisul, portofele furate, oameni ai muncii atarnati pe scara… va reapare si tiganusul de la Vocea Rrom-aniei urland ” mamelor din lumea-ntreaga, nu lasati copii pe strada…” Dar asa e, toate astea ne lipseau in orasul rosu’, numai din cauza ticalosului de maxi-taxi.

  2. nimeni nu are nimic cu maxi taxiurile dar as vrea sa vad controale si acolo nu numai la Transurb. Odata mi s a dat bilet am ramas suprinsa si apoi s a dezegat misterul, era control pe trasee. Astept sa vad implementarea sistemului de ticketing la anul si eu vreau doar doua simple si anume sa mi se dea bile si sa nu se mai circule in picioare. Legat de proiectele de Cl adoptate nu ma pronunt , unii poate vor circula doar pt salariati sunt convinsa asa cum credca sunt probleme de rezolvat si la Transurb

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s