Concediu de concediu de sef al Politiei Locale Galati


Mihai Manoliu continua sa ramina unul din oamenii de incredere al p-rimarului Marius Stan, dovada fiind  faptul ca acesta se pare ca nu se afla pe lista persoanelor care au diferite functii de conducere prin Primarie sau prin alte societati aflate in subordinea Consiliului Local si care se afla in focul evaluarii anuntate de edilul sef al orasului. Care , dupa ce a devenit proaspat membru al UNPR, a anuntat ca ar fi nemultumit de unii directori care deja si ar fi prezentat demisiile in alb de nu stiu cind. Acum eu ma bucur cind citesc zilnic comunicatele de presa in care mai aflu cu ce se ocupa politistii locali galateni, desi de exemplu mi ar fi placut ca echipa de interventie rapida a acestei institutii sa il fi descoperit in flagrant pe cel care a furat un capac de canalizare din parcul Selgros, ceea ce ar fi insemnat poate ca ar fi trebuit sa patruleze mai des pe acolo. Nu vreau sa se creada ca am ceva personal cu directorul acestei institutii aflate in subordinea primarului Stan, si aici ma refer la domnul Mihai Manoliu, dar gurile rele care habar nu am ce au cu el mi au soptit zilele trecute ca acum citeva saptamini si ar fi luat concediu si ar fi plecat in Delta Dunarii, undeva pe la Bratul Chilia, impreuna cu niscai prieteni.  Printre care si Mihai Cadinoiu, sef serviciu in cadrul Politiei Locale .Pina aici toate bune si frumoase deoarece si mie imi place pescuitul si Delta Dunarii. Partea mai putin frumoasa , daca ar fi sa le cred pe gurile rele, este ca domnul sef ar fi folosit masina institutiei pentru a merge in delta, lucru pe care tind sa il cred deoarece l am mai vazut intr o seara coborind din ea pe la ora 20, cind intra sa isi faca cumparaturile intr un supermarket. Acum eu sincer tare ma bucur ca este bine sa lucrezi la Politia Locala, ba sa mai sa fii si sef, chit ca unii dintre subalterni te acuza ca nu prea vorbesti asa cum ar trebui cu ei, dar eu cred totusi ca nu este ok sa folosesti masina institutiei in interes personal. Sau poate ma insel si gurile rele au ce au cu Mihai Manoliu. Magda CONDOS- acest text e un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

