Cînd așchia sare departe de trunchi. Cu si depre Sidex


În următoarea perioadă, dacă timpul și nu despre el este vorba în special îmi va permite, am să încerc să vă povestesc despre bani. Banii sderurgiștilor care sunt membri de sindicat și cotizează . Reflectez la scrierea acestui subiect pentru că ar trebui pentru corectitudine să fac o analiză a modului în care sunt cheltuiți banii tuturor sindicatelor din fostul colos siderurgic dar nu am date despre toate și spun asta deoarece nu doresc să fiu apoi acuzată că aș avea ceva cu unii. Și asta nu înseamnă că aș insinua că ar fi nereguli peste tot deși am constatat acum ceva timp  existența unui caz în care un mare lider de federație care a stat vreo 8 ani pe la București  a jonglat cu bani, și nu neaparat romînești, în timp ce avea și salariu plătit din cotizații în timp ce interesul lui pentru metalurgie scădea proporțional cu bunăstarea și cu alte lucruri. Dar este o poveste care vom vedea cum se va termina mai ales că am văzut că onor Comisia Europeană face controale și a anunțat că deficiențe au fost constatate la proiectele europene derulate pînă în anul 2011.  Dar poate totul se va termina cu bine si acel personaj va intelege ca nu totul merge ca la carte , indiferent daca crezi ca ai sau nu sustinere.  .Dar să trecem la ale noastre și la cererea unor distinși cititori, care nu înțeleg de ce au doar de la mine pretenție să relatez anumite lucruri, așa cum au scris la comentarii, și  am să anunț că proverbul care spune că ” așchia nu cade departe de trunchi ” nu este întotdeauna adevărată. Și aici mă refer la cazul băiatului lui Gheorghe Bezman,  liderul sindicatului Siderurgistul, care a reușit să termine un liceu renumit cu brio și dacă informațiile mele nu sunt greșite, va studia cu o bursă în Marea Britanie. Nu am să mai revin pe subiectul legat de care sunt studiile lui Gheorghe Bezman, pentru că m am plictisit deja să scriu despre asta, așa cu nu voi reveni nici  pe marginea discuțiilor pe care le am purtat la un moment dat cu acest băiat care m a contactat personal și am dovezi în acest sens. Nu vreau să îmi aduc aminte de  discuții care mi au lăsat un gust amar legat de modul în care un tată își ajută fiul care dorește să învețe , lucru care bineînțeles că iar nu e adevărat. Deci nu pot decît să îi urez succes acestui băiat care am impresia că a ajuns unde a ajuns cel mai mult pe baza forțelor sale proprii. În rest domnului lider de sindicat nu îi pot dori decît aceleasi succesuri ca și pînă acum ! Magda CONDOS  acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

One thought on “Cînd așchia sare departe de trunchi. Cu si depre Sidex

  1. Cred că greșești dezvăluind public cine, când, unde și de ce te-a contactat, făra a avea acceptul acelei persoane. Și chiar dacă l-ai avea ar trebui să fii puțin mai precaută in a folosi nume. Un ziarist corect n-ar trebui să dezvaluie sursa de informație, să dea în gât, să prăduiască. Pană la urmă ei sunt tată și fiu iar tu o necunoscută pentru Cosmin.

    In ceea ce privesc sindicatele de pe platformă iarași o dai cotită. Să faci poc dacă știi ce se intâmplă prin alte sindicate si nu spui pentru că ai un minim interes?

    Să ai o zi la fel de frumoasă ca si caracterul tău! Pusi.

Leave a Reply

