Cine face reclamă proastă Primăriei Galați


Niciodată nu am înțeles care au fost motivele pentru care liberalul Silviu Bacalum a ajuns în grațiile primarului Marius Stan și asta după ce bacalumacesta a fost în tabăra lui Victor Paul Dobre și apoi a lui Mircea Răzvan Cristea , pe vremea cînd acesta din urmă era viceprimar din partea PNL. Un exemplu de caz în care Marius Stan s a înconjurat de unii oameni în care a avut încredere dar care nu se dovedesc prea competenți pentru  postul în care ajung poate fi considerat în opinia mea  Silviu Bacalum , care ocupă și ditamai funcție de conducere în Primărie, ocupată în urma unui concurs, și anume cea de director al Direcţiei Generale de Servicii Publice din Primărie. Am să trec peste modul în care Silviu Bacalum a organizat manifestările numite ^ Dunărea noastră ^, care au avut unele minusuri,  și mai ales de modul în care a elaborat caietul de sarcini, și am să ajung la altă mostră de competență de care a dat dovadă directorul din Primăria Galați. Și anume este vorba de organizarea la Foișorul de pe Faleza Dunării a unui spectacol de teatru de păpuși pentru copii , pe care Primăria Galați, prin biroul de presă, a anunțat că va avea loc duminică, începînd cu ora 11. Pe mine m a bucurat inițiativa Primăriei de a organiza în această vară , în fiecare duminică spectacole pentru copii pe care aceștia le pot vedea gratuit. Așa că mi am luat nepoata și m am dus să văd ^ Scufița Roșie^ , care ar fi trebuit să înceapă la ora 11 la Foișor, anunț făcut în urmă cu cîteva zile de purtătorul de cuvînt al Primăriei, Emanuela Turcu, prin intermediul unui comunicat de presă,  pe baza informațiilor pe care aceasta le a primit la rîndul ei. Dezamăgirea mea dar mai ales a nepoatei mele a fost mare deoarece am constatat că am venit degeaba , și că un spectacol avusese loc cu o zi înainte, adică sîmbătă. Nu pot da vina pe Emanuela Turcu pentru că nu a revenit cu precizări într un nou comunicat deoarece nu cred că ea a știut de acest mic incident. Și asta  pentru că sunt sigură că ar fi anunțat acest lucru deoarece știu cît iubește copiii și mai ales știu că dacă ar fi știut și nu ar fi anunțat ar fi adus o pată neagră  asupra Primăriei conduse de Marius Stan care se află de o săptămînă în concediu. Dar îi pot cere demisia de onoare a lui Silviu Bacalum, care cu o inocență care pe mine mă lasă mască declara că el a spus că va fi sămbătă și că s a făcut o confuzie cînd s a redactat materialul , în locul datei de 5 punînd data de 6. Silviu Bacalum nu consideră un capăt de țară această mică greșeală a sa , mai ales că niște copii au fost dezamăgiți iar părinții au fost la rîndul lor^ mulțumiți^ de faptul că Primăria i a invitat degeaba pe Faleză si i au adresat urari ^călduroase ^primarului Stan..Silviu Bacalum, care nu si a cerut scuze pentru acest incident , a afirmat  că un spectacol s a jucat sîmbătă și că au fost mulți copii care l au văzut. Acum eu stau și mă găndesc cum va organiza același director manifestarea numită ^ Fir întins^ și am deja mari semne de întrebare legate de modul în care aceasta se va desfășura. Nu știu dacă primarul Marius Stan va lua măsuri în cazul lui Silviu Bacalum atunci cînd se va întoarce în concediu după ce va analiza evenimentele neplăcute, dar eu dacă aș fi în locul lui Silviu Bacalum mi aș da demisia de onoare  din funcție. Și asta pentru că nu mi am cerut scuze unor copii și unor părinți dezamăgiți de faptul că au fost purtați pe drumuri degeaba, ceea ce mi se pare un lucru de bun simț.  Sau măcar aș renunța să organizez manifestări atîta timp cît încă nu am fost în stare să schimb site ul Primăriei, care arată ca naiba încă de pe vremea lui Dumitru Nicolae. Magda CONDOS – acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

 

Am spus că o să fie sâmbătă. S-a facut o confuzie când s-a tehnoredactat materialul. În loc de 5 am pus data de 6”, a declarat Silviu Bacalum, directorul Direcţiei Generale de Servicii Publice din Primăria Galaţi.

Leave a Reply

