Să cosim mai cu talent zic!


tiglina2iwerburiCam așa arată iarba într o anumită zonă din  cartierul ȚIglina 2, și nu e singura poză pe care aș putea să o postez pentru ca cei responsabili  să își facă treaba. Nu de alta dar cartierul  Țiglina 2 nu e totuși la marginea orașului și mîndrețe de iarbă uscată puteți vedea și în zona sediului Apaterm. Sper ca această rugăminte a mea să nu fie considerată drept o ofensă la adresa autorităților administrației publice locale. De fapt a unora din ele. Așa cum unii domni distinși s au supărat pentru faptul că mi am arătat nemulțumirea față de faptul că în cartierul meu țințarii își fac veacul bine mersi chit că s au făcut dezinsecții., deși trebuie să spun că la mine iarba a fost tăiată . Poate că alți gălățeni care locuiesc în alte cartiere sunt mai fericiți ca mine și nu sunt asaltați seara de țințari. Eu tare aș vrea să aflu cît a costat operația de dezinsecție, ce substanțe s au dat și ce firmă a făcut această operațiune. Amănunte pe care Primăria nu le a menționat în comunicatul de presă remis cînd a anunțat  această operațiune, nu că ar fi vina ei.  Or fi țințarii rezistenți la anumite substanțe, or veni în valuri din cauza ploilor  sau poate că alta este explicația. Dar cred că totuși ar trebui găsită o soluție. Și dacă ea nu există eu zic să nu mai cheltuim banii degeaba. Magda CONDOS_ acest text este u pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

