Ţigăneala.Mîndri că avem o Faleză a Dunării!


Celor care simţiţi nevoia de senzaţii tari , vă recomand călduros să trageţi o fugă pe Faleza Inferioară a Dunării . Aşa cum am făcut eu ieri,gunoi cînd am fost la manifestarea organizată de DSP Galaţi şi Direcţia de Sport. Vă recomand însă călduros să vă luaţi o batistă la voi, o cremă împotriva ţinţarilor şi un telefon mobil sau un aparat foto. Nu de alta dar vă asigur că aveţi ce să  imortaliza şi ce să simţiţi . Este vorba de o duhoare minunată care vine de la malul Dunării, al cărei nivel a mai scăzut, dar mîlul şi gunoaiele emană un damf deosebit. Să trec mai departe şi vă recomand călduros să vă uitaţi la pontoanele restaurant, toate închise, ale căror pasarele au ieşit de sub apă şi unde ieri nu se vedea ţipenie de om care să facă curăţenie. Nu mai vorbesc de modul în care arată aceste pontoane comparativ cu cele din alte ţări pentru că ar fi o pierdere de tmp. Azi am întrebat o pe comisarul şef al Gărzii de Mediu Galaţi  cînd cineva va face în sfîrşit ceva ca malul Dunării să nu mai arate groaznic. Şi mi a zis că domnii proprietari de pontoane s au angajat în scris ca cel mai tîrziu pînă marţi să înceapă să facă curăţenie. Dacă se va întîmpla asta sau nu habar nu am .Însă mă gîndesc că mai organizăm şi un festival numit Dunărea Albastră , pe care se vor cheltui o mulţume de bani de la bugetul local, pentru a arăta străinilor ce minunată Dunăre şi Faleză avem şi  nu ştiu dacă să rîd sau să plîng. Aşa cum nu cred că cred că se va face primăvară cu o floare, adică cu o manifestare pe care vom cheltui cam 180000 de euro . Ca să arătăm străinilor care vor veni habar nu am ce . În condiţiile în care niciun vas de croazieră străină nu se opreşte la noi,cînd  nu avem un Muzeu al Navei dar în fiecare an aproape Faleza se inundă şi priveliştea este una “mirifică”. Acţiunea de promovare a Dunării care va avea loc timp de 3 zile la Galaţi  cred că va avea tot atît de mult succes ca şi galele de box. Dar să dea Domnul să mă înşel. Pentru că sunt sigură că străinii care vor veni să îşi  facă lobbz vor avea ce arăta, spre deosebire de noi.  Magda CONDOS

One thought on “Ţigăneala.Mîndri că avem o Faleză a Dunării!

Leave a Reply

