Magia sportului pe gheaţă , un vis realizabil la Galaţi


Niciodată nu am fost un fan înfocat  al fotbalului , deşi îmi place să mă uit la partidele de fotbal adevărat şi sunt echipe cu care ţin. . Aşa cum nu am fost un fan înfocat al echipei  Oţelul Galaţi şi nu am înţeles niciodată de ce a trebuit ca această echipă să primească ani întregi fonduri de la bugetul local, în condiţiile în care echipa roş alb albastră se mîndrea deja cu un mare sponsor, pe numele lui ArcelorMittal Galaţi. Am crezut întotdeauna  că trebuie promovate şi susţinue şi alte sporturi gălăţene , care au obţinut performanţe şi cred în continuare că trebuie alocate fonduri pentru încurajarea sportului de masă, mai exact a amenajării de terenuri în cartiere  unde copiii să poată face sport în mod gratuit. De aceea sincer pe mine soarta echipei Oţelul Galaţi mă lasă absolut rece, deoarece atunci cînd am fost printre puţinele persoane care am atras atenţia, în toiul campaniei pentru alegerile locale,  că noul investitor al clubului nu era o persoană potrivită am fost acuzată că aş avea ceva cu primarul Stan, cel care îl recomandase şi care ulterior şi a schimbat radical poziţia.. Timpul mi a dat dreptate şi nu pot uita pe toţi cei care mă criticau pe fb sau pe blog pentru faptul că eu nu vedeam în culori vesele viitorul echipei roş alb albastre, şi uite că timpul mi a cam dat dreptate .. Dar asta este. Ceea ce mă bucură este că se vor aloca fonduri pentru susţinerea  şi revigorarea hocheiului, mai precis pentru modernizarea Patinoarului Dunărea, şi spun asta pentru că nu am uitat că acum o sută de ani la Patinoarul Dunărea a avut loc un campionat mondial de hochei . Cei care fac eforturi pentru ca echipa de hochei gălăţeană să devină ce a fost odată, sunt viceprimarul Radu Cosca, care a fost şi la Viena pentru a discuta pe marginea participării echipei la o competiţie, dar din păcate demersul nu a avut succes, dar şi preşedintele echipei de hochei şi un om de afaceri gălăţean care iubeşte acest sport. Faptul că şi alte sporturi intră în atenţia Primăriei este un lucru bun şi nu pot decît să salut acest lucru, aşa cum salut organizarea turneului  internaţional de tenis de cîmp la Galaţi în aceste zile ,  un sport pentru care mărturisesc că am o slăbiciune . Magda CONDOS

Leave a Reply

