In terase sa ne batem!


teatris Un prieten virtual de pe facebook, pe numele sau Petrutz Pedros, a facut zilele trecute, un apel la mine, dar si la alte două colege de presă, să prezentăm o situaţie care în opinia sa nu i se pare ok, si anume construirea unui schelet pe iarbă verde ,chiar în faţa restaurantului Teatris, , unde ar urma să se amenajeze o terasă. Cel care m- a rugat să îmi spun părerea pe marginea acestei construcţii, care în opinia sa nu ar fi tocmai ok, a primit şi un răspuns din partea Primăriei care i- a adus la cunoştinţă că această construcţie s- ar amenaja pe un teren proprietate privată dar că Primăria a dispus stoparea lucrărilor pînă la intrarea în legalitate deoarece noua terasă s-ar afla în apropierea unor clădiri din  patrimoniu cultural  şi ar trebui un aviz de la Mnisterul Culturii. . Cu riscul de a dezamăgi pe mulţi, am să spun că în opinia mea mi se pare ciudată toată această întîmplare, în condiţiile în care Poliţia Locală a reacţionat imediat dar pe domnii poliţişti locali nu îi vezi acţionînd rapid în alte situaţii, dar asta e altă mîncare de peşte. . Habar nu am dacă terasa este construită sau nu legal, dacă are nevoie de avize de la nu ştiu ce minister, dar mi se pare foarte tare ca în noul Galaţi , mai exact în buricul parcului Mihai Eminescu, o bucată bună de alee să fie ocupată de terasa restaurantului Doors , unde s- a dat jos doar scheletul , şi unde primarul Marius Sta poate fi văzut des,  în timp ce altă construcţie ciudată, cu un etaj stă bine mersi în marginea parcului deşi acum acum cîteva luni citisem undeva că onor Primăria Galaţi ar urma să o demoleze. În rest nu pot spune decît că dacă tot vrem să facem curăţenie , dacă este cazul, atunci să aplicăm aceleaşi reguli pentru toată lumea. Pentru că regulile ar trebui să fie aceleaşi pentru toţi. Nu – i aşa că nu i aşa. Magda CONDOS- acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.

6 thoughts on “In terase sa ne batem!

  1. da, mamă, si mai ales era perfect daca nu dadeai numele aleii, al golanilor care construiesc ilegal, al primariei, al primarului, ba chiar, as zice eu, al orasului. Si puteai sa nu te semnezi, in fond. Si asa, toata lumea era o masa fericita de slugi fara pareri…se duceau la vot, primeau pomana de salariu de la politicieni, isi cresteau copii ca pe slugi supuse( pleonasm?) si mureau la fel de idioti cum s-au nascut.:)

  2. In tara lui fac ce vreau orice e posibil daca stii pe cine sa ungi si cum iar presa nu face exceptie de la regula. Cum adica prietenul ma rugat sa scriu ceva insa eu nu stiu ce scriu ? adica romanasul Petrutz Pedros nu stie ce avize are ? si daca o alta structura a fost construita fara autorizatii acum trebuie fiecare sa construiasca ce vrea si unde vrea ? Mie mi se pare ca indemnati publicul la anarhie stimata doamna nu credeti asta ?

  3. Nu stiu daca dl Pedro Pedrutz stie ce avize sunt sau nu. E un prieten virtual de pe fb care nu m a rugat ci a facut un apel la mine . Si atit . Si nu indemn pe nimeni la anarhie ci la respectarea legii in cazul TUTUROR o zi buna. Iarasta cu unsul presei este un lucru pe care ar tb sa il dovediti in cazul meu. Eu nu am fost niciodata acolo si habar nu am nixci cine sunt actionarii. Asta ca fapt divers. O seara buna va doresc

Leave a Reply

