Accidentul fetei primarului Stan si o intrebare


Miercuri dimineata una din fetele primarului Marius Stan , in virsta de 8 ani, a ajuns la Spitalul de Copii dupa ce a suferit un accident ca urmare a faptului ca a traversat in mod neregulamentar  strada Domneasca  Printr-un loc nepermis,  fiind lovita usor de un troleibuz al Transurb. Politia Rutiera a venit imediat la fata locului pentru a face ancheta de rigoare iar o masina a SMURD a dus-o imediat la Spitalul de Copii pentru a i se face investigatii iar primarul Marius Stan, care se afla in interes de serviciu la Bucuresti, s –a intors imediat in Galati atunci cind a auzit ce a patit fata lui. Careia nu pot decit sa ii doresc sanatate multa si insanatosire grabnica. Dincolo de ceea ce s-a scris in presa pe tema acestui incident nefericit, care a avut loc in zona parcului Mihai Eminescu, pe unde fetita a trecut strada in mod neregulamentar ,I conditiile in care era totusi insotita de mama ei,  eu as dori sa pun alta intrebare.  Fara sa ma pronunt pe tema unor vinovatii pe care nu sunt in masura sa le decid .Si anume daca s-ar mai fi intimplat un asemenea incident daca pe marginea  trotuarului respectiv ar fi fost amplasat  un gardut de protectie . Care sa impedice producerea unor astfel de evenimente. Si aici as vrea sa dau ca exemplu gardutul amplasat pe trotuarul de pe partea Spitalului Judetean , lucru care nu le mai permite bolnavilor internati in aceasta unitate spitaliceasca sa traverseze strada in mod neregulamentar, asa cum faceau pina acum.  Pentru ca nu am cunostinte in acest domeniu , nu stiu daca nu cumva nu ar fi ok sa se monteze gardulete pe anumite portiuni in zone aglomerate , chiar si fie vorba de gard viu. Pentru ca se pare ca nu intotdeauna copiii pot fi supravegheati si nici toata lumea nu respecta reguli care se respecta in tarile civilizate, si anume de a traversa doar pe unde permite legea. In rest eu sunt curioasa care vor fi rezultatele anchetei si sper san u fie tras la raspundere Acarul Paun , si cind spun acest lucru as dori sa se verifice si daca troleibuzul circula pe banda corespunzatoare si daca acest lucru nu s-a intimplat de ce nu a fost posibil acest lucru . Cu mentiunea ca nu cred ca soferul poate fi considerat vinovat din start pentru ca un copil i-a sarit in fata   Magda CONDOS

3 thoughts on “Accidentul fetei primarului Stan si o intrebare

  1. Motive de-a face nimic ca in Romanica nu mai gasesti nicaieri in lume. Bineinteles ca orice e binevenit in acest ragat de oras si cu parere de rau tre sa zic: ar trebui mai multi copii de functionary publici sa ramana schilozi pe viata ca parintii lor da dea drumul la niste lucrari menite sa ne protejeze ca-n comunitatea europeana daca tot avem legi ca acolo. Pe strada Brailei au murit copii si dupa multe insistenta s-au scos acele dale menite sa incurajeze traversarea ilegala.
    Sigur ca orce schimbare in marcarea trecerilor de pietoni si ingradirea zonelor periculoase ar fi binevenite in orasul nostrum dar oare fotbalistul ce zice ? trebuia oare sa-i fi fost accidentata si mireasa ca sa faca ceva ?

    • Eu nu stiu ce va face primarul sau cine ar trebui sa faca ceva. Eu mi am expus doar punctul meu de vedere, gresit sau nu habar nu am. Am vazut montat un astfel de gardut la Spitalul Judetean si stiu ca bolnavii nu mai trec strada aiurea. In rest nu comentez nimic deoarece este vorba despre suferinta unui copil si nu este ok. Poate punctul meu de vedere nu este bun dar asta cred eu . O zi buna

Leave a Reply

