Să mai bârfim un pic! Cu şi despre Sidex


Zilee trecute am avut onoarea să fiu sunată de o doamnă în vârstă, după voce, care mi-a dat imediat legătura cu un domn care nu s-a prezentat dar care mi-a spus scurt că citeşte cu atenţie ceea ce scriu eu. Domnul în cauză m-a întrebat care sunt sursele mele de documentare şi mi a spus  să nu ma scriu după bârfe. Punct . Şi a închis .  Nu am înţeles la ce articole se referea dar am înţeles cine era după ce am aflat al cui este număr de pe care am fost sunată, şi anume 03728114201, şi anume al ArcelorMittal Galaţi, mai precis al biroului domnului Gabriel Ivaşcu, şeful serviciului administrativ al Combinatului, aflat în subordinea directă a Mihaelei Crăciun, directoruil Direcţiei de Resurse Umane . Coincidenţă sau nu, supărarea domnului cu pricina a izbucnit tocmai după ce scrisesem ceva legat de un plan al domniei sale privind transportul siderurgiştilor în Combinat, pe care l-a prezentat sindicatelor. Acum nu ştiu dacă o fi adevărat faptul că acest domn ar avea niscai interese , şi mă opresc doar aici, în ceea ce priveşte modul de desfăşurare a transportuilui angajaţilor. Aceasta este doar o întrebare la care aş putea avea un răspuns. Dar vreau să îi transmit acestui domn că au fost documentate tot pe bază de bârfe textele în care am scris despre numirea sa ca şef al acestui serviciu, în care precizam că ar fi fost capabil să deţină postul respectiv , care a fost dorit şi de unul din subalternii săi actuali şi anume Mircea Scântei.  Tot pe bârfe m-am bizuit atunci când am scris că ar fi adus nisca îmbunătăţiri modului de distribuţie a puilor sau că ar fi muncit şi noaptea pentru deszăpezirea drumurilor din Combinat atunci când a nins.  Reacţia domnului în cauză îmi  poate spune că anumite bârfe care mi-au ajuns demult la ureche în ceea ce priveşte transportul siderurgiştilor ar putea fi adevărate. Dar despre acest subiect în curând dacă tot scriu doar pe bază de bârfe. Magda CONDOS_ acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare

One thought on “Să mai bârfim un pic! Cu şi despre Sidex

  1. Si uite asa dl in cauza a apasat pedala celebrei vb “Daca tacea-i filozof ramanea-i!”
    Iata cine conduce destinele fostilor siderurgisti azi metalurgisti!Cum se fac jocurile!Si cita prostie sa folosesti telefonul de la vaca caruia tu ii mulgi contractele!

Leave a Reply

