Să comunicăm cu talent! Cu şi despre Sidex


Zilele trecute s-a decis ca făbricuţa să îşi schimbe operatorul care asigură serviciile de telefonie mobilă , decizie pe care eu personal nu o pot comenta deoarece nu cunosc motivele care au stat la baza unei asemenea hotărâri. Ceea ce pot spune este că portarea numerelor de la un operator de telefonie la altul a creat unele probleme, dacă ţin cont de ceea ce am auzit în cursul zilei de ieri de la unii angajaţi cu care am vorbit. Unul mi s-a plâns că nu se  pot folosi telefoanele pentru a vorbi în grup , altul mi -a spus să îl sun eu mai târziu deoarece nu poate suna iar altcineva mi s-a plâns de calitatea telefonului primit. Habar nu am dacă o fi adevărat ceea ce spun unii dintre angajaţi şi anume că serviciile oferite de operatorul de telefonie mobilă care asigura acest serviciu erau ok dar cred că schimbarea operatorului ar fi trebuit făcută astfel încâţ să nu existe probleme pentru că nu mi se pare normal ca angajaţii să nu poată folosi telefoanele pentru a vorbi în grup între ei sau să nu poată suna . Dar acesta nu este singurul lucru minunat care se întâmplă în făbricuţă  dacă stau să mă gândesc că a început de puţin timp demolarea furnalului 6, care este nefuncţional de vreo 20 de ani, şi care va deveni un morman de fiare vechi care vor ajunge materie primă pentru  oţelărie.  Nu comentez decizia de demolare a acestui furnal deoarece realitatea este că nu mai putea fi reabilitat însă tare aş vrea să ştiu care o fi fost cauza bubuiturilor care s-au auzit acum vreo 2 zile în oraş, mai precis după amiază.  Magda CONDOS

2 thoughts on “Să comunicăm cu talent! Cu şi despre Sidex

  1. Pe FB am gasit un material audio despre jaful de la Rosia Montana ,si pt ca seamana izbitor de bine cu TUNUL de la SIDEX nu am reusit sa tac si am comentat
    “FOARTE INTERESANT!DE LA PRIMELE PROPROZITII GHINDUL IMI ZBURA SPRE MARELE TUN SIDEX-NASTASE-TONY BLLAYER!Si in acel caz ca aici e vb despre contract secret culmea cu acceptul CSAT la obiective de strategie si siguranta nationala!Vb interlocuitorului “daca s-ar introduce pedeapsa cu moartea in caz de tradare nationala”-aceste decizii halucinant de letale impotriva romanilor nu s-ar mai acorda pe genunchi nici macar de prim ministri!In cazul SIDEX acel contract secret e de doua ori mai TRADATOR decit cel in cazul RMGC pt ca sa incheiat si secretizat pe tarim strain la LONDRA!De parca londonezii sau indienii au pus temelie de piatra la acest bun national!In subiect se da ex mai accesibil cu un contract incheiat intre jurnalist si o terta persoana pe 6 lei pt masina personala,si in care esti obligat sa ii platesti reviziile,combustibilul,etc,pt ca in final sa te dea in judecata daca nu accepti asta!Plagiat din cazul SIDEX!La fel pe 6 lei(50 mil usd)a fost vindut,identic scutiti timp de 5 ani de toate taxele fie vamale,impozit,etc,fie preturi preferentiale pt diverse tipuri de energie!Mai mult in anul TUNULUI statul roman a suportat costul celui mai mare val de disponibilizare efectuat aici si in RO circa 8mii de salariati,plus costurile cu somajul!Se vb despre cazul IMGB fosta STEA A INDUSTRIEI GRELE din RO si mare parte a Europei,dar similtitudinea e si in cazul SIDEX mai ampla si mai tradatoare!Pai au primit pt acea sacosa de dolari PRIZA DUNARII,CLUB SIDEX,STADION,BLOCURI APARTAMENTE IN STADII DIVERSE DE FINALIZARE,SALA POLIVALENTA,SI ALTE LOCATII TURISTICE,SAU DE BIROTICA!FENOMENAL ACEST EXEMPLU CU IMGB ERA MAI BINE TRANSPUS IN ACEST DIALOG DINTRE JURNALIST SI INTERLOCUITOR,PT CA SCHITA TRADARII ERA CIT TOATE TENTACULELE EXISTENTE LA ORA ACEASTA PE MAPAMOND!
    SINT TARE CURIOS CE RASPUNS AS PRIMI DE LA CEA PE CARE O CONSIDER JURNALISTUL GALATIULUI M A G D A C O N D O S DUPA AUDIO VIZIONAREA ACESTUI MATERIAL DACA CUMVA POSIBIL CA EU SA FIU PREA SUBIECTIV SI SA AM HALUCINATII VIZAVI DE ACEASTA ASEMANARE A TREDARII DE TARA DINTRE RMGC si SIDEX!
    O ZI CU REFLEXIE DEOSEBITA LA ACEST ARTICOL VA DORESC!”

    Bubuituirile ce au zguduit orasul parca erau trase din TUNURILE DE LA NAVAROME si nu din TUNUL DE LA SIDEX!Daca la Resita jefuitorii au lasat posteritatii o macheta ce reprezinta un furnal pt un eventual MUZEU “CE AM AVUT,SI CE AM PIERDUT”!La Galati se taie in draci cu tunul indiferent ca zguduie pina si geamurile diverselor birou ale diversilor ofiteri ce deservesc serviciile ce trebuiesc sa vegheze la obiectivele de SIGURANTA SI STRATEGIE NATIONALA!

  2. Ca sa vorbesc la subiect.Exista suspiciunea ca fiecare tranzactie mare se lasa cu bonificatii de succes.Nu-mi place ca am suspiciunea asta a romanului ca la mijloc e ceva.Oricum se pare ca noua oferta e mai buna decat cea veche.Apropo stiti cu totii ca Buyer Dep. a fost zdruncinat binisor.Cu rotatii de cadre bineinteles.Si la fel cum ne asteptam au fost schimbati si marii subcontractori care activau pe AMG.Una din firme incepe cu A+. Au aparut firme de apartament cu ..o ” angajati sau firme la care s-a cantat demult prohodul gen ICMR..Atentie la bonusuri ca s-ar putea. sa ne asculte cineva.Chiar Magda ce spui…-Chiar daca e firma privata si telefonul il platesc eu(amg spune ca datorita lor) e corect sa ma asculte?

Leave a Reply

