Pe cine a pus ochii PSD Galaţi


15ochipsdZilele trecute în cutiile poştale ale multor gălăţeni au  fost puşi fluturaşi în care soialdemocraţii gălăţeni îi  invitau pe cei interesaţi să vină la două din sediile partidului dacă vor să beneficieze de anumite consultaţii gratuite. Un astfel de fluturaş a ajuns şi în cutia mea poştală iar mama mi l-a arătat întrebându-mă ce este cu acţiunea asta. I-am spus sincer că habar nu am despre ce este vorba iar mama nu mi-a mai spus nimic. Luni, exact în prima zi de debut a acţiunii , care se află la a două ediţie dacă nu mă înşel , mama a plecat de acasă pe la ora 10. Iniţial am crezut că s-a dus la piaţă dar pe la ora 12 am aflat că fusese la sediul PSD să îşi ia tensiunea şi să vadă cum stă cu vederea , mai mult  din curiozitate. Primul lucru pe care l-am întrebat  pe mama a fost dacă a stat la rând şi dacă erau mulţi oameni. Mi-a zis că nu erau mulţi şi că cei prezenţi erau oameni în vârstă care au aşteptat pe scaune să fie consultaţi. Sincer , m-am mirat că nu a fost îmbulzeală deoarece pensionarii sunt încântaţi în general de asemenea lucruri, dar fiind prima zi probabil că oferta PSD nu a avut mare efect, deşi în aceeaşi zi câteva sute de pensionari se înghesuiau să plătească taxele şi impozitele locale preferând să stea afară la coadă. Am întrebat-o pe mama apoi dacă în afară de consultaţii a primit cumva şi niscai sugestii socialdemocrate. Şi mi-a zis că nimeni din partid nu a fost prezent şi nu i-a zis nimic în legătură cu socialdemocraţia. Acum , sincer nu ştiu cât de mare succes va avea această acţiune în rândul gălăţenilor şi dacă acest lucru ar putea fi un mijloc de convingere pentru a pune ştampila pe candidaţii PSD dar cert este că în timp cei de la USL mai fac câte ceva, bine sau rău nu mai contează,,  pentru a atrage voturi cei aflaţi în opoziţie stau cu mîinile în sân . Aşteptând probabil ca cei dezamăgiţi de USL să îi voteze pe ei în mod automat , lucru care după umila mea părere nu se va întâmpla. Magda CONDOS- acest text este un pamflet şi trebuie trat ca atare

One thought on “Pe cine a pus ochii PSD Galaţi

Leave a Reply

